بازدید 12453
خبر روز

عابدزاده بالاتر از حجازی ، بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران شد/سوالی برای سبقت عادل از رامبد در میزان پیامک؟

کد خبر: ۵۳۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ 22 September 2015
برنامه نود در یک مسابقه یا نظرسنجی سریالی، از برنامه امشب خود اقدام به طرح سوال پیامکی درباره بعترین بازیکنان پست های مختلف فوتبال ایران بعد از انقلاب کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عادل فردوسی پور بر اساس معیارهایی که اعلام کرد و یکی از مهمترین آنها تعداد بازی دروازه‌بان‌های ملی پوش ایران بعداز انقلاب بود، چهار گزینه را بعنوان نامزدهای کسب عنوان بهترین دروازه بان ایران و قرارگرفتن درون دروازه تیم منتخب فوتبال کشورمان طی 36سال اخیر، انتخاب و معرفی کرد.

در این نظرسنجی پیامکی که با استقبال هواداران فوتبال مواجه شد و بعد از مدتها تعداد اس ام اس های برنامه نود را بالا برد، عابدزاده به انتخاب بینندگان میلیونی این برنامه سنگربان برتر فوتبال ایران لقب گرفت.

احمدرضا که در هر دو تیم قرمز و آبی بازی کرده، در حالیکه بیش از یک میلیون و ششصد پیامک به این برنامه ارسال شده بود، 58 درصد آرای کل را به خود اختصاص داد و با حدود بیست درصد بیشتر از مرحوم ناصرحجازی و با اختلاف بهترین گلر فوتبال ایران شد.

از آنجا که در بین دروازه‌بان‌های پیش از انقلاب نیز کسی پیدا نمی شود که محبوبیت عابدزاده را داشته باشد، می توان این نتیجه را به کل تاریخ 103 ساله فوتبال در ایران تعمیم داد.

گفتنی است، در نظرسنجی این هفته نود حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزارنفر شرکت کرده بودند که به ترتیب احمدرضا عابدزاده، ناصر حجازی، مهدی رحمتی و میرزاپور با ۵۹، ۳۲، ۸ و یک درصد آرا را به خود اختصاص دادند.
گروهی از کارشناسان رسانه معتقدند انتخاب این سوال جذاب و رقابت ساز از سوی مجری محبوب نود، بی ارتباط با کورس این روزهای فردوسی پور با رامبدجوان برسر کسب عنوان پربیننده ترین برنامه سیما نیست.
برنامه نود برای سالها بدون رقیب و یکه تاز به عنوان پرمخاطب ترین برنامه همه کانال های سیمای ایران مطرح بود، اما با ورود برنامه خندوانه در شبکه نسیم و حجم چندده میلیونی بینندگان این برنامه طنز و شاد، عادل یک رقیب جدی پیدا کرده است. از نگاه کارشناسان، یکی از راه های تخمین میزان مخاطب یک برنامه حجم بازخوردها یا پیامک های ارسالی تماشاگرانش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بچه دوساله هم میفهمه این اعداد ساخته شده هستند
3 روز اختلافشون بیشتر از 200 تا نشد این در دو میلیون یعنی دروغ یعنی 100% دروغ و فریب بازی ایران آرژانتین 4 میلیون و نیم نشد در ضمن هر کس میتونست 100 بار رای بده همچنین زمان اتمام نظر سنجی هم دست خودشون بوده و چون مدام جابجا میشون میشد برندرو باب میل عوض کرد کلا حاضرم گردنمو بزارم شرط ببندم دروغ این اعداد
اساس سوال برنامه اشتباه بود
سوالشو باید اینجور مطرح میکرد
محبوب ترین دربازه بان.... نه بهترین
طبق آمار و ارقام مرحوم حجازی بهترین دربازه بان ایرانه و دومین دربازه بان قرن آسیاست....
عابدزاده ام خوب بود و دوسش دارم
حالا عابد زاده عزيز كجاست محبوب مردم ايران واقعا عشق دهه 50 بود
بله خوب ، فردوسی پور دوباره پرسپولیسی بازی در آورد و با گذاشتن دو دروازه بان از استقلال کار خودشو کرد . این نظر سنجی اعتباری ندارد و کاملاً زرد است.
عقاب آسیا محبوبترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران هم هست
نظرسنجی برنامه ی 90 با پیامک و برنامه خندوانه با ussd کده.. و چون ussd کد رایگانه بنابراین افراد بیشتری شرکت میکنن.
جای بهروز سلطانی در نظر سنجی خالی بود. اونایی که چهل سال به بالا دارن حتمآ یادشون هست که بعد از ناصر خان حجازی دروازه بان با تعصبی به نام بهروز سلطانی داشتیم. بعد از سلطانی عابد زاده مطرح شد. سلطانی دست کمی از عابد زاده و مرحوم حجازی نداشت .
اگر بحث استقلال و پرسپولیس نبود حجازی واقعا در اوج بود
آخه 90 چه ربطی به خندوانه داره که بخواهن با هم رقابت کنن ؟!
اقااشتباه مردم بوده یامخابرات این همه گل میخوردحتی دربازی چندی پیش حجازی کجاواوکجا
نود جذاب ترین برنامه بعداز انقلاب هست و فقط همان شب میشود پیامک زد در صورتیکه خندوانه تا یک هفته بعد هم شما میتوانید پیامک بزنید چطور کارشناسان متوجه این موضوع نیستند
ضمن احترام به رامبد جوان، اگر توانست برنامه خندوانه را 5سال ادامه داد ومخاطبین او ثابت موندن اصلآ افزایش مخاطب پیشکش، آن وقت معلوم میشود چند مرده حلاجه برار!!! هیچ کی نمیتونه مث مو عادلا ماچ کنه!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم