بازدید 3452
۲

غیاثی: جای طارمی ، سوشا باید۲ بار اخراج می‌شد

کد خبر: ۵۳۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 21 September 2015

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد نحوه قضات البرز حاجی‌پور در بازی پرسپولیس و ملوان معتقداست که یکی از دو کارت زردی که به طارمی نشان داده شد درست نبود و این بازیکن نباید اخراج می‌شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدرضا غیاثی گفت: در دقیقه 25 هم خطای اوتی که از عزت‌الله پورقاز بازیکن ملوان گرفته شد کاملاً درست بود اما خطای بنگر روی جلال رافخائی را نگرفت این خطا می‌توانست برای مدافع پرسپولیس یک کارت زرد هم داشته باشد. در دقیقه 69 کامیابی‌نیا باید از داور به خاطر خطایی که مرتکب شد کارت زرد می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد اما داور در دقیقه 85 می‌توانست به مهدی طارمی کارت زرد نشان ندهد ولی اعلام خطای طارمی درست بود.

وی با اشاره به صحنه گل پرسپولیس گفت: رحیم شاهین کمک‌داور مسابقه در این صحنه به خوبی دستور به ادامه بازی داد  و آفساید اعلام نکرد و گل پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسید. ولی کارت زرد دومی که داور به طارمی نشان داد و باعث اخراج او شد شاید کمی سخت‌گیرانه بود به خصوص اینکه داور همین چند دقیقه قبل به طارمی کارت زرد نشان داده بود. اخراج طارمی درست نبود.

غیاثی با اشاره به عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس گفت: کارت زردی که به سوشا مکانی نشان داده شد کاملاً درست بود زیرا او در کار قضاوت دخالت کرد اما بعد از دریافت اخطار سوشا مکانی شروع به شاخ و شانه کشیدن کرد بنابراین داور باید در دقیقه 108 مکانی را از میدان اخراج می‌کرد از طرفی دیگر مکانی در اواخر مسابقه نیز همین حرکت را تکرار کرد و باز هم شاخ و شانه کشید که داور بازهم با او مماشات کرد و مکانی در اواخر مسابقه هم می‌توانست از میدان اخراج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید با بازیکنای بی اخلاق برخورد بشه.
فوتبال با همین مماشات با این تیم باعث عدم شکوفایی سایر تیمها و باختن در میادین بین الملل میشه....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار