بازدید 5544

مسی باز هم پنالتی خراب کرد اما بارسا صدرنشین ماند

کد خبر: ۵۳۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 21 September 2015

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا که این روزها با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، در چهارمین دیدار این فصل خود درلالیگا به مصاف تیم لوانته رفت و با پیروزی در نیمه دوم صدرنشین ماند.

با گل های مسی ، بارسا صدرنشین ماند

مسابقه با توجه به غیبت چند بازیکن اصلی بارسا نظیر سوارز و اینیستا و همچنین تغییر سیستم انریکه به 1- 3 - 2 -4 با نمایش خوب آبی اناری ها همراه نبود و این تیم به رغم در اختیارداشتن مالکت توپ در 45 دقیقه نخست، تنها چند موقعیت با خلاقیت فردی مسی به وجود آورد که با بی دقتی مونیر الحدادی در چند صحنه و همچنین واکنش های روبن دروازه بان لوانته تا پایان نیمه نخست راه به جایی نبرد. لوانته هم دوبار در این نیمه فرصت باز کردن دروازه میزبان بزرگ خود را داشت.

نیمه دوم اما داستان متفاوت شد. بارسا که خطر از دست دادن امتیاز را احساس کرده بود، بازی را با فشار بیشتری آغاز کرد و توانست تا پیش از آغاز دقیقه 60 سه گل را وارد دروازه حریف کرده و خیال خود را راحت کند.

با گل های مسی ، بارسا صدرنشین ماند

پس ازاین گل ها انریکه دست به تعویض زد و با ورود گامبائو جوان به جای بوسکتس، ناخودآگاه به لوانته نشان داد که از جدیت وی برای مسابقه کم شده تا شاگردان آلکاراز با خارج شدن از لاک دفاعی دقایق پایانی را نزدیک به دروازه تراشتگن گذرانده و پس از خلق چند شانس نصفه و نیمه بتوانند سرانجام دروازه این سنگربان جوان آلمانی را باز کنند، اتفاقی که البته تاثیری در سرنوشت نهایی بارسا نداشت و این تیم توانست با کسب چهارمین برتری پیاپی خود به صدرنشینی در رقابت های لالیگا ادامه دهد.

با گل های مسی ، بارسا صدرنشین ماند

برای بارسا مارک بارترا در دقیقه 50، نیمار در دقیقه 56 و مسی (2گل) در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 90 گلزنی کرد و تک گل میهمان را ویکتور کاسادیسوس در دقیقه 66 وارده دروازه بارسا کرد. همچنین در دقیقه 76 مسی یک ضربه پنالتی را خراب کرد تا در این بازی نتواند تعداد گل هایش را به سه گل و هت تریک برساند.

در دیگر بازی‌های امشب نتایج زیر به دست آمد:

لاکرونیا 2 - اسپورتینگ خیخون 3

ویارئال 3 - اتلتیک‌بیلبائو یک

لاس پالماس صفر - رایو والکانو یک

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار