بازدید 37026

واكنش حيايی و ژوله به حواشی «خندوانه»

امین حیایی و امیرمهدی ژوله دو مهمان «خندوانه» به حواشی حضور خود در این برنامه پاسخ دادند.
کد خبر: ۵۳۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 20 September 2015
امین حیایی و امیرمهدی ژوله دو مهمان «خندوانه» به حواشی حضور خود در این برنامه پاسخ دادند.

امیرمهدی ژوله نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در واكنش به حواشی پیش آمده درباره اجرای استندآپ كمدی در برنامه «خندوانه» گفت: مدتی است شبکه‌ای به نام نسیم برای تفریحات و سرگرمی راه افتاده  و یک برنامه درجه یک با هزار زحمت و خون دل با اجرای رامبد جوان شروع به کار کرده و با برنامه ریزی درستی هم جای خودش را توانسته در دل مردم پیدا کند،  برنامه‌ای با عنوان «خندوانه»  در ستایش خندیدن و کمدی و طنز؛ یعنی اینکه شما دعوا نکنید، داد نزنید، درگیر نشوید و در واقع بتوانید با طنز حرفتان را  بزنید، آنچه در این برنامه گفته می شود به زبان مسامحه و دوستی است.

وی در ادامه گفت: تمامی  هنرمندانی  که در این برنامه شرکت کردند به طور قطع نگاهشون همین موضوع بوده که در واقع با حضور خودشان لحظات شادی را برای مردم ایجاد کنند. اینکه پیشکسوت و جوان ، شناخته شده و ناشناخته بیایند و  کنار هم مسابقه بدهند ،برای ارزش گذاشتن به  مفهوم کمدی و طنز است.
 
ژوله اظهار داشت: ما هنرمندان کاری که انجام می دهیم کمدی است ، در واقع کمدین هستیم ، هیچ کدام از ما نماینده جریانی، گروهی یا فکری نیستیم و  وقتی اجرا میکنیم، نه نماینده پرسپولیس و استقلال هستیم  ، نه نماینده مردان و زنان، نه نماینده تهرانی ها و شهرستانی ها و نه نمانیده جناح خاص سیاسی هستیم ، فقط نماینده کمدی هستیم ؛ بعنوان سفیران کمدی از برنامه «خندوانه» سعی می کنیم مردم را بخندانیم.

این فیلمنامه نویس ادامه داد:  به نظرم هرکار دیگری که انجام شود ، هر جوی که  به راه بیافتد  و هر تعبیرنادرستی که صورت بگیرد و هر استفاده نادرستی که از این اتفاق میمون رخ بدهد ، درواقع خلاف نیت همه ما کمدین ها است، چه از اونهایی که شبکه را تاسیس کردند و کسانی که برنامه "خندوانه " را راه اندازی کردند تا ما کمدین هایی که در این استند آپ کمدی شرکت کردیم. برای همین عاجزانه از همه مردم میخواهم به خنده و طنز و کمدی اهمیت بدهند ، از هر دو قطبی کردنی ، هر جناح بندی و دعوا و  درگیری بپرهیزند.

ژوله خطاب به مخاطبان تاكید كرد: اجراها را ببینند و آن اجرایی که بیشتر به دلشان نشسته به آن رای بدهند  و بدانند که این ارج و قربی که به طنز و کمدی گذاشته میشود با چنین رفتارهایی خدای ناکرده تحت الشاع قرار نگیرد ، چون این اتفاق  خلاف هدف «خندوانه» بوده  و به ضرر شرکت کنندگان و سازندگان برنامه و مسئولان  صداو سیما است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: این جزء اولین کارهایی است که کمدی و کمدین در معرض قضاوت مستقیم و بی واسطه مردم قرار میگرد و مردم تصمیم می گیرند که چه کسی خوب اجرا کرد و چه کسی اجرای ضعیفی داشت . طبیعی است وقتی آنقدر کار فراگیر می شود، در حاشیه‌ای از این ماجرا، ممکن است با احساسات هم تصمیم گیری شود، یا برخی برای حمایت از هنرمند دلخواه‌شان دست به اقداماتی بزنند که باعث ایجاد سوء تفاهم شود و از طرفی ممکن است برخی از شوخی ها و کارهای طنز ما دلخور شوند. به نظرم  مرور زمان باعث می‌شود این ماجرا در بین عموم مردم جا بیافتد چون تازه درحال تجربه کردن هستیم و تا پخته شدن و به بلوغ رسیدن استند آپ کمدی در تلویزیون زمان نیاز است.

واكنش امین حیایی به حواشی بعد از استدآپ در «خندوانه»

امین حیایی بازیگر سینما دربار حواشی پیش آمده در برنامه «خندوانه» گفت: من امین حیایی به عنوان بازیگری که سال‌های سال در سینما و تلویزیون میهمان چشم‌های شما بودم فقط و فقط برای شادی مردم کشورم در جایگاه خنداننده ایستاده‌ام نه هیچ چیز دیگری.

وی در ادامه افزود: اصل و مهم‌ترین اصل به‌ نظر من دوستی، صلح و شادی مردم ایرانه، ما همه با هم دوست و یک‌دل هستیم پس خواهش می‌کنم از هرگونه بی‌احترامی بپرهیزیم و تلاش کنیم مهر و به چشم‌های هم هدیه کنیم و مطمئن باشین همیشه تلاش مى كنم با كارهاى خوب بتونم دلتون رو شاد كنم ، چون انرژى شماهاست كه به ما انگیزه براى كارهاى بهتر مى دهد. با احترام امین حیایی.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۴
انتشار یافته: ۲۳
زنده باد حیایی
من تا حالا هرچی نظر دادم منتشر نشده خواهشمندم دلیلشو برام ایمیل کنید لااقل بعدم این آقای حیایی از مهر گفتنش و تقدیم مهر به مردم جریان سیاسی خودشو نشون داد دیگه چطوری باید بگه
امین حیایی رو دوست دارم
مي خوان با شايعه سازي ژوله رو در برابر غول سينماي ايران برنده كنند.وگر نه أين شايعه ها به نفع كي بوده؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
غول سینمایه ایران ؟ از کی تا حالا امین حیایی غول شده که ما نمیدونستیم!!!!!
این گروه های سیاسی هستند که ذات کثیف خودشون رو نشون می دن و مردم را دو دسته و چند دسته می کنند به قول امین حیایی و آقای ژوله ما هم در کشور و در کنار هم هستیم و متحد با هر تفکر و سلیقه ای و هیچ جایی برای افراد سیاسی کار وطن فروش نیست.
امین جان با تمام قدرت به کارهات ادامه بده و بدون که اکثریت مردم ایران پشتت هستند، حالا اگه چهار نفر انسان چیپ هم یه حرفی از روی نادانی می زنند به دل نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
لطفاً به امتیازه کامنتا بیشتر توجه کن تا ببینی اکثریت مردم پشت کی هستن .
واقعا" که گروه های افراطی در تمامی شقوق از حد و حدود خودشون عبور کردن :
یک عده سیاسی تندرو با یک قضاوت غلط با هر مقوله ای سیاسی و بی تقوا برخورد میکنند .
یک عده طرفدار های دو آتیشه به خودشون اجازه میدهند با هر منتقد سوژه مورد دلخواه خودشون چنان برخورد ناشایستی انجام دهند که انسان از داشتن تکنولوژی و پیشرفت و ..... بیزار میشه .
چقدر خوبه ظرفیت ها بالا بره و طرفداری و انتقاد کردن و انتقاد پذیری و تغییر روحیات این امکان را به همه ما بده که بتونیم با هم با مسالمت و احترام متقابل برخورد کنیم .
انشاا....
آقا حیایی!!! شما که کمدین نبودی!
چقدر اقاي ژوله متين و منطقي صحبت كردند .
نمی دونم چرا ما زود جو گیرمیشیم.بابا این آقایون دو تا کمدین هستن.دارن تلاش میکنن در یه رقابت ببرن. بالاخر ه کمدی که بدون سوژه نمیشه.اینجا هم که هرطرف می چرخی،به یکی بر میخوری.
این دلقک بازی است نه کار هنرمندانه.شماها اشتباه گرفتین کار هنری رو با دلقک بازی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
اصلا معنی دلقک رو می دونی؟
اگه مردم رو به گریه بندازن مقدسن؟
جو زده ایم
متاسفم برای سایت هایی که با افکار الودشون میخوان همه چیزو بنفع خودشون تموم کنن. من خودم به امین حیایی رای دادم چون کارش رو بیشتر دوست داشتم هیچ توجهی هم به سیاست نکردم ولی میدونم اگه امین حیایی بیاد بالا. همین سایت های متحجر تیتر میزنن پیروزی اصولگرایان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
مطمئن باش حیایی نمیاد بالا
شخصا هیچ علاقه ای نه به خندوانه و نه به این دعوای مسخره و جو اطرافش ندارم. ولی باید توجه کرد که هنر از سیاست نه جداست و نه باید جدا باشه. باید قبول کنیم که دو نفر که توی دو قطب متفاوت فعالیت دارن وقتی کاری انجام میدن باید از دید سیاسی هم به اون نگاه بشه. هنر پوچ که انتقاد در اون نباشه چیزی بیش از لودگی مسخره یک دلقک سیرک نیست. دلقک هنرمنده، ولی هنری که فقط یک لحظه میخندونه یک شبه از یاد میره. چاپلین بزرگ هست چون حرف بزرگ و انتقاد بزرگ پشت کمدی داشت.
زنده باد هر دو عزيز
مهم اينه كه هر دوشون هدفشون شاد كردن دله مردمه.پس اونيكه باعث بيشتر باعث شادي دلمون شده بهش راي بديم.درود بر همه كمدين ها
خواهش میکنم فقط به اجرای همون 15 دقیقه رای بدید فقط همین اجرا ...
نه گذشته ی افراد
سپاس
حالا بعد سالها یه برنامه ای ساخته شده که مخاطبان زیادی داره، هدفش هم فقط اینه که فرهنگ خندیدنو یاد بگیریم و بدون اینکه همدیگرو مسخره کنیم با هم بخندیم، مسابقه خندوانه انتخابات ریاست جمهوری نیست که جبهه حزبی بگیریم، خداوکیلی باید بدون هر جبهه گیری به کسی که ادمو به خنده وامیداره رای داد، نظر هرکسی برای خودش محترمه، تو رو خدا بیایم همدیگرو تحمل کنیم. هیچ جامعه ای با تعصب و فحش و ناسزا به عقیده مخالف درست نشده.
با توجه به اجراي خوب آقاي ژوله كه من در خندوانده و با اجراي ايشان وي را شناختم به آقاي ژوله راي دادم و آقاي امين حيايي اجرايي قابل نمره دادن نداشت با احترام به عدالت و قضاوت بي طرفانه
امین حیایی حقش نیست به مرحله بعد بره ، ژوله عالی بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی