بازدید 2625

کرملین: در صورت درخواست دمشق ارسال نیرو به سوریه را بررسی می‌کنیم

دولت روسیه اعلام کرد در صورتی که دمشق درخواست کند، مسکو آمادگی دارد تا ارسال نیرو به سوریه را بررسی کند.
کد خبر: ۵۳۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 18 September 2015
دولت روسیه اعلام کرد در صورتی که دمشق درخواست کند، مسکو آمادگی دارد تا ارسال نیرو به سوریه را بررسی کند. 

به گزارش «تابناک»، دولت روسیه اعلام کرد در صورتی که  دمشق درخواست کند، مسکو آمادگی دارد تا ارسال نیرو به سوریه را بررسی کند.

«ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه، روز پنجشنبه در گفتگو با تلویزیون سوریه تصریح کرد هیچ نبرد مشترکی با نیروهای روس در خاک سوریه وجود ندارد ولی اگر نیاز باشد دمشق این مسئله را بررسی خواهد کرد و چنین درخواستی را مطرح می‌کند.

وزیر خارجه سوریه گفت: همکاری بین نیروهای مسلح سوریه و نیروهای روسیه استراتژیک و عمیق است از سوی دیگر، حمایت ارتش روسیه تاکنون تنها به ارائه سلاح و آموزش تسلیحات جدید روسیه محدود شده است.

در همین رابطه یک منبع آگاه ارتش سوریه روز پنج شنبه تاکید کرد که ارتش این کشور به تازگی استفاده از انواع جدیدی از تسلیحات هوایی و زمینی عرضه شده توسط روسیه را آغاز کرده است.

آمریکا مدعی شده است که روسیه قصد احداث یک پایگاه هوایی را در خاک سوریه دارد. مقام های آمریکایی همچنین از استقرار تانک و سایر تجهیزات نظامی روسیه در خاک سوریه خبر داده‌اند.

رویترز پیش از این از استقرار 200 نیروی نظامی ارتش روسیه در این پایگاه هوایی خبر داده بود. مقام های آمریکایی همچنین اعلام کرده‌اند که روسیه طی هفته گذشته 2 فروند هواپیمای ترابری را به این پایگاه اعزام کرده است.

روسیه بارها اعلام کرده است که به ارسال تجهیزات نظامی به سوریه بر اساس قوانین بین المللی ادامه خواهد داد.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار