بازدید 19148

نظرات جالب رسول خادم درباره بنا در تلویزیون

رییس فدراسیون کشتی در برنامه صبح امروز ورزش ومردم حضور پیدا کرد و در دقایق پایانی در پاسخ به سوالی درباره کشتی فرنگی و محمدبنا درباره این مربی پرافتخار ورزش ایران اظهارنظر کرد.
کد خبر: ۵۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 18 September 2015
ییس فدراسیون کشتی در برنامه صبح امروز ورزش ومردم حضور پیدا کرد و در دقایق پایانی در پاسخ به سوالی درباره کشتی فرنگی و محمدبنا درباره این مربی پرافتخار ورزش ایران اظهارنظر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول خادم در پاسخ به پرسش بهرام شفیع گفت: در کشتی فرنگی گروه های زیادی برای مربیگری در کشور ما فعال نیستند و انتخاب های فدراسیون کشتی بسیار محدود است چون در ایران بیشتر علاقمند به کشتی آزاد هستند. در میان مربیان محدود، کسی نمی تواند شایستگی های محمدبنا در کشتی فرنگی را کتمان کند.او خودش تشخیص داد که از کشتی فرنگی کنار بکشد و کار نکند.

رییس فدراسیون کشتی ادامه داد: شاید شما دربین مربیان و گزینه های خود یک فرد با نمره 100 داشته باشید که نسبت به بقیه به مراتب بهتر باشد. اما در شورای فنی فدراسیون این نکته مطرح بود که اگر این فردی که در کارش 100 است، ناگهان فردا صبح تصمیم بگیرد که سرکارش حاضر نشود، تکلیف چیست؟ بنابراین در چنین وضعیتی ترجیح می دهید یک گزینه با امتیاز 50 را که چنین احتمالی ندارد، کار کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم