بازدید 4412
۲
گزارش بازی

لیگ قهرمانان آسیا/نفت حذف شد، هیچ کانال سیما برای نماینده ایران وقت نداشت!

کد خبر: ۵۳۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 16 September 2015

دیداربرگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین نفت تهران و الاهلی با برتری نماینده امارت در مجموع 2 دیدار و حذف شاگردان منصوریان خاتمه یافت. نکته جالب عدم پخش این بازی مهم و تحریم عجیب نماینده ایران از سوی تلویزیون بود که در میان بیش از هفتاد کانال و شبکه، وقتی برای پخش این مسابقه نداشت!

به گزارش تابناک ورزشی، نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی خاتمه یافته بود.

نیمه دوم هم با گلزنی الاهلی آغاز شد تا کار نماینده ایران یکسره شود اما دقایقی بعد امیری یکی از دو گل را پاسخ داد تا نتیجه 2 بر یک شود و امید به کاروان زردهای تهران برگردد اما در نهایت الاهلی با حفظ نتیجه در مجموع با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

گل‌های بازی را لیما در دقیقه 26، احمد خلیل در دقیقه 47 برای الاهلی و وحید امیری در دقیقه 50 برای نفت به ثمر رساند.

دقیقه 59 عزتی جای خود را به سیامک کوروشی داد و در دقیقه 62 پیام صادقیان به جای آرش رضاوند راهی میدان شد و در نهایت منصوریان در سومین تعویض خود مهدی مومنی را جایگزین عباس بوعذار کرد. دیدار رفت هم در تهران با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی خاتمه یافته بود.

ترکیب اولیه دو تیم:

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، مهدی شیری، عباس بوعذار، ارسلان مطهری، وحید امیری، رضا علییاری، سانتوس، نانگ و آرش رضاوند

الاهلی: سالمین، الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، اورتون، لیما، احمد خلیل، احمدعشوری، وون کیون وون، عبدالعزیز هیکل، ماجد حسن.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناراحتی نداره
به همون اندازه که به این تیم در صدا و سیما ارزش قایل شدند برای فوتبال کشور زحمت کشیدن
واقعا متأسفم. رسانه به اصطلاح ملی که برای پخش سریال های سخیف کره ای به اندازه کافی زمان داره، برای پخش دیدار نماینده ایران در لیگ قهرمانان وقت نداره!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی