بازدید 2873

صعود الهلال و گوانگژو به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان

کد خبر: ۵۳۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 15 September 2015

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با صعود تیم های گوانگژوی چین والهلال عربستان به نیمه نهایی شروع شد.

به گزارش تابناک ورزشی،  کاشیوا ریسول ژاپن در ورزشگاه «تیان‌هه» به مصاف حریف چینی رفت که این دیدار با تساوی یک بریک پایان رسید تا گوانگژو به لطف برتری 3 بر یک در دیدار رفت، در مجموع با پیروزی 4 بر2 گام به مرحله نیمه‌نهایی بگذارد.

در این بازی ابتدا کریستیانو در دقیقه 12 کاشیوا را پیش انداخت اما هوانگ بوئن در دقیقه 30 کار را به تساوی کشاند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی با کمک‌های رضا سخندان و محمدرضا منصوری بود که موعود بنیادی‌فر نیز به عنوان داور چهارم حضور داشت. فغانی در این بازی به سه بازیکن از گوانگژو و یک بازیکن از کاشیوا کارت زرد نشان داد. شاگردان لوئیز فیلیپه اسکولاری با این تساوی تعداد شکست ناپذیری‌شان در بازی‌های خانگی را به 12 بازی رساندند.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، الهلال و لخویا به تساوی رضایت دادند تا نماینده عربستان با برتری در مجموع 2 دیدار راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. لخویا در دوحه قطر هم نتوانست الهلال را شکست دهد و این مصاف در نهایت به تساوی 2-2 انجامید.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 4 - یک به سود نماینده عربستان خاتمه یافته بود. با این نتیجه الهلال عربستان در مجموع با نتیجه 6 بر 3 به نماینده قطر غلبه کرد و راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

نفت تهران نماینده ایران که بازی رفت را در خانه با یک گل باخته، فردا از ساعت 20 و 55 دقیقه به مصاف الاهلی در امارات می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار