بازدید 4120
۲

مخالفت با مصوبه «سرخابی» دولت

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام اینکه با مصوبه دولت فعلا واگذاری باشگاه‌های سرخابی‌ها متوقف است، گفت: ما از صدور چنین مصوبه‌ای در چنین زمانی خیلی استقبال نمی‌کنیم و علاقه‌مند به صدور آن نبودیم.
کد خبر: ۵۳۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 08 September 2015
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام اینکه با مصوبه دولت فعلا واگذاری باشگاه‌های سرخابی‌ها متوقف است، گفت: ما از صدور چنین مصوبه‌ای در چنین زمانی خیلی استقبال نمی‌کنیم و علاقه‌مند به صدور آن نبودیم.

به گزارش مهر، عبدالله پوری حسینی درباره خروج دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیست واگذاری‌ها گفت: هیات دولت مصوبه ای را صادر کرده که بر اساس آن، دو باشگاه سرخابی ها را مشمول گروه یک و دو ندانسته است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: سازمان خصوصی منتظر نظر هیات تطبیق مجلس است که اگر به این مصوبه ایرادی را وارد نکرد و یا اگر احیانا اصلاحیه و اقدام دیگری را بر خلاف مصوبه صورت نداد، اقدامات خود برای واگذاری دو باشگاه مذکور تعطیل کند و این از بدیهیات است.

وی با بیان اینکه فعلا اقدامات واگذاری این دو باشگاه متوقف است و منتظریم که تکلیف مصوبه دولت روشن تر شود، تصریح کرد: این مصوبه صادر شده است و اگر ابطال نشود، واگذاری دو باشگاه انجام نخواهد شد.

پوری حسینی در پاسخ به این سئوال که برخی ها می گویند دولت از اول هم قصد واگذاری سهام سرخابی‌ها را نداشت و برگزاری چهار مزایده صوری بود؟ عنوان کرد: من با قصد دیگران کاری ندارم ولی با قصد سازمان خصوصی سازی کار دارم و معتقدم که این سازمان کار بسیار شجاعانه، مدبرانه، پرحوصله و پردقتی را انجام داد و از اول هم قصد ما واگذاری بود اما ما بخشی از دولت هستیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: این حق دولت است که هر وقت که صلاح می داند، مصوبه تصویب کند. ما هم از صدور چنین مصوبه ای در چنین زمانی خیلی استقبال نمی کنیم و علاقه مند به صدور چنین مصوبه ای نبودیم، منتهی این حق دولت است و می تواند هر زمان هر شرکتی را که تشخیص داد که جزو گروه یک و دو نیستند، برایش مصوبه صادر کند.

وی خاطرنشان کرد: البته این حق دیگران هم است که اگر مشاهده کردند مصوبه ای خلاف قانون است، جلوی آن را بگیرند اما تا این کار انجام نشود، ما تابع قانون هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی