بازدید 5204
۱

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ در انتظار طلای رضایی و برنز عبدولی

کد خبر: ۵۲۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۶ 08 September 2015

تیم ملی کشتی ایران در سه وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در لاس‌وگاس آمریکا صاحب یک فینالیست و یک شانس برنز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم ایران با شکست میلیمتری در نیمه‌نهایی مقابل حریف کهنه‌کار دانمارکی فینالیست نشد و باید برای کسب مدال برنز و فتح سکوی سومی تلاش خواهد کرد.

عبدولی که پس از استراحت در دور نخست، نوربیک هاشم‌بیکف از ازبکستان و پاسکال ایسل از آلمان را 8 بر صفر شکست داده بود ، در یکچهارم نهایی نیز با نتیجه 2 بر صفر از سد زورابی داتوناشویلی، نفر پنجم جهان و نایب قهرمان 2013 اروپا گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت و موفق به کسب سهمیه المپیک شد. وی در پای فینال با نتیجه 2 بر2 و فقط به خاطر یک اخطار مغلوب مارک مادسن کشتی‌گیر چغردانمارکی شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم که در دیدار نخست با نتیجه 4 بر صفر مغلوب استوان لوای از اسلواکی شده بود، با توجه به شکست حریفش از گردونه مسابقات کنار رفت.

و اما قاسم رضایی قهرمان المپیک لندن، پس از یک دور استراحت ، با نتیجه 4 بر2 از سد اسلام ماگومدوف روس گذشت و سپس با نتیجه 5 بر صفر حریف کوبایی را شکست داد تا با برتری 4 بر صفر مقابل چنگ ایلدیم ترکیه‌ای راهی نیمه‌نهایی شود و سهمیه المپیک را کسب کند. نماینده آملی ایران در این مرحله هم با نتیجه 3 بر صفر الیس گوری، قهرمان سال 2011 جهان از بلغارستان را شکست داد و فینالیست شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اين همه هزينه ورزش و بازم بگويم داور حق ما را خورد اشتباه نكنيم ما كم كاري مي كنيم تيم ما آماده نيست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار