بازدید 3926

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/عبور مقتدرانه عبدولی و رضایی از دور سوم

کد خبر: ۵۲۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶ 08 September 2015

در ادامه مسابقات سه وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان در لاس‌وگاس آمریکا ، دو کشتی گیر باقیمانده ایران در جدول مسابقات، به راحتی حریفان را مغلوب کرده و راهی دور چهارم شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عبدولی پس از استراحت در دور دور نخست و برد 8 بر صفر مقابل نوربیک هاشم‌بیکوف از ازبکستان ، در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر صفر پاسکال ایسل از آلمان را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. عبدولی در این مرحله با زورابی داتوناشویلی، نفر پنجم جهان و نایب قهرمان 2013 اروپا دیدار خواهد کرد. در در وزن 75 کیلوگرم 46 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 98 کیلوگرم نیز قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست و شکست دادن حریف روس ، در دور سوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل دانیل لوگو کوبررا از کوبا به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

از حوادث مهم وزن 98 کیلوگرم هم می‌توان به پیروزی چنگ ایلدیم، نفر سوم جهان از ترکیه با نتیجه 4 بر 4 مقابل بالاژ کیس، قهرمان سابق جهان از مجارستان که در دور نخست با یکدیگر روبرو شدند اشاره کرد. یه نوشته فارس به احتمال زیاد ایلدیم حریف رضایی در یک چهارم خواهد بود. همچنین کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی که در پایین جدول گروه رضایی قرار داشت در همان دیدار نخست شکست خورد تا خیال مان از این بابت راحت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار