بازدید 3401
۱

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ عبدولی چراغ اول را روشن کرد

کد خبر: ۵۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 07 September 2015

سعید عبدولی نخستین پیروزی ما در کشتی فرنگی قهرمانی جهان را رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، با شروع مسابقات سه وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان در لاس‌وگاس آمریکا ، سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند که با توجه به شکست زیدوند مقابل حریف اسلوکی، پیروزی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم ایران در دور دوم مقابل حریف ازبک آغاز بردهای تیم ایران در این دوره است.

عبدولی پس از استراحت در دور دور نخست، در دور دوم پیش از پایان تایم اول با نتیجه قاطع 8 بر صفر مقابل نوربیک هاشم‌بیکوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با برنده مسابقه پاسکال ایسل از آلمان و ربیع الخلیل از فلسطین مسابقه می‌دهد که به نظر می‌رسد کشتی‌گیر آلمانی شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار داشته باشد. در این وزن 46 کشتی‌گیر حضور دارند.

پیش ازاین مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم در دیدار نخست با نتیجه 4 بر صفر مغلوب استوان لوای از اسلواکی شده بود.

به گزارش فارس، از نکات جالب توجه وزن 75 کیلوگرم می‌توان به شکست آرسن جولفالاکیان، قهرمان دوره قبل و نیب قهرمان المپیک لندن با نتیجه 6 بر صفر مقابل رومن ولاسوف، قهرمان المپیک 2008 پکن از روسیه اشاره کرد که در همان دور نخست به مصاف هم رفتند.

الوین مورس‌علی‌یف، قهرمان بازی‌های اروپایی و نفر سوم جهان درسال گذشته از آذربایجان دردور نخست به سختی و با نتیجه 3 بر2 از سد خوآن آنجل اسکوبار از مکزیک گذشت. ویکتور نمس صرب و پیتر باسکی مجار نیز در دور اول مقابل حریفان شان به پیروزی رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدولی همونی که سمبوسه فروشی میکرد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست