بازدید 7772
۵
آیا رسول خادم برای عاشقان سینه چاک لاس وگاس پاسخ می دهد؟

همراهان نامریی کشتی در سفر به شهرگناه!

کد خبر: ۵۲۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 07 September 2015

بازهم سفر به آمریکا و بازهم حواشی که پیرامون سفر برخی افراد به این کشور پیش می‌آید، همه طی دوسال آخیر به تیم ملی کشتی و سفرهایش به لس آنجلس و لاس وگاس (که این دومی به شهر گناه معروف است) ختم می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت شفقنا ،‌ رقابت های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از امروز تا ۲۱ شهریورماه در شهر لاس آمریکا برگزار می شود و این بار هم احتمالا حواشی در ارتباط با سفر برخی افراد که حضور آن‌ها در این مسابقات لازم نبوده به وجود خواهد آمد، همان اتفاقی که پیش از این با سفر مناف هاشمی معاون توسعه منابع مالی و انسانی و غلامرضا شعبانی‌بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد به وجود آمد. علاوه بر معاونان وزیر هرگز علت حضور برخی افراد که به عنوان همراهان تیم ملی از آن‌ها نام می‌بردند، مشخص نشد.

در اسفندماه سال ۹۲ و فروردین ماه سال ۹۳ جام‌های جهانی کشتی آزاد در دو دوره اخیر برگزار شده و همواره حرف و حدیث های بسیاری مربوط به این‌که چه کسانی به آمریکا سفر می‌کنند وجود داشته است،‌ اینبار نیز که تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران به مدت یک هفته در لاس وگاس خواهند بود بازهم صحبت‌ از حضور افرادی که الزامی برای همراهی تیم ملی ندارند پیش آمده است.

وزیر سفر گریز،‌ معاونان سفر دوست…

علی‌رغم اینکه افراد پیرامون وزیر ورزش، که بعضا معاونان او نیز هستند خود را بی علاقه به مسافرت، آن هم سفر به آمریکا نشان نداده‌اند اما وزیر ورزش خود از معدود کسانی‌ است که تمایلی به سفرهای برون مرزی نشان نداده است. گودرزی هرچند از رفتن به سفرهای آن چنانی خودداری کرده اما معاونانش گویا نسبت به مسافرت، آن‌هم در بعد مسافتی بالا و در فرسنگ‌ها دور تر از کشور بی علاقه نیستند.

این بار هم نوبت به لاس وگاس رسیده تا همانگونه که از شنیده ها بر می‌آید افرادی آن‌هم در سمت معاون وزیر به آمریکا بروند، اشخاصی که موکدا حضور آن‌ها برای همراهی تیم ملی ضرورتی ندارد.

 بلیت‌هایی که هرگز رسانه‌ای نمی‌شوند!

هرچند که اسامی کشتی‌گیران تیم ملی و کادر فنی این تیم به وضوح مشخص و رسانه‌ای شده، دور از انتظار نیست که از مسئولان درخواست شود که اسامی افرادی که به عنوان همراهان تیم ملی در لاس وگاس کشتی‌گیران را همراهی می‌کنند نیز اعلام تا علاوه بر اینکه درباره علت و موجه بودن مسافرت این افراد توضیح لازم و کافی داده می‌شود از ایجاد هرگونه شائبه‌ای جلوگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
بازهم بگیم مرگ بر امریکا ما ایرانیها هیچوقت حرف دل و زبانمون یکی نیست
عیب نداره تابناک. بخیل نباش. بالاخره اینها برای همین کارها به صندلی هاشون چسبیدن. والا اگر برای زحمت و اینجور حرفها بود که صد یکشون هم دنبال این سمت ها نمیامدن.
با سلام
چرا در اين مملكت نميخواهيم روراست با مردم باشيم اگه ليست مسافرين به وگاس ارائه بشه اشكالي داره اگه اشكال داره نزنين ولي اگه نزدين معلومه كه مشكل دارين.
1
با سلام
حضور معاونین و یا کارشناسان همراه تیم ها ی ورزشی هیچ منعی ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی