بازدید 2613

هفته چهارم لیگ یک/ اکبر، دربی مازندران را دقیقه نود به نساجی باخت

کد خبر: ۵۲۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 05 September 2015

پیکان با سه امتیاز حساس و شیرین در خانه جنوبی ها، موفق شد صدر جدول لیگ دسته اول را در پایان هفته چهارم برای خود حفظ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، نساجی قائمشهر در خانه موفق شد به زحمت و با گل دقایق پایانی فریبرز گرامی، با یک گل از سد همسایه اش خونه به خونه بابل بگذرد تا اکبر میثاقیان همچنان در بابل پرفراز ونشیب کار کند. این بازی در حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال برگزار شد و استادیوم جایی برای سوزن انداختن نداشت.

هفته چهارم لیگ دسته اول درحالی با برگزاری 10 دیداربه پایان می‌رسد که در مهمترین بازی ، فجرسپاسی توانست از سد حریف کرمانی خودش در این رقابت‌ها بگذرد. درهفته چهارم لیگ دسته اول فجرسپاسی با یک گل از سد مس کرمان گذشت. تک گل این بازی را مهدی چاه‌کوتاه‌زاده به ثمر رساند.

گیتی‌پسند هم در اصفهان با یک گل از سد آلومینیوم هرمزگان گذشت. پارسه تهران هم در زمین خود مقابل نفت آبادان با تساوی 2بر2 به کارش پایان داد. همچنین داماش گیلان هم در رشت با یک گل از سد شهرداری اردبیل گذشت.

در رفسنجان، مس این شهر به مصاف فولاد یزد رفت و در پایان این بازی با نتیجه 3 -3 به پایان رسید. بهرام رشید فرخی و احسان پیرهادی 2 گل برای مس رفسنجان و نعمت بخشی‌زاده، سپهر جهان بزرگی و احسان جودکی گل‌های تیم فولاد یزد را به ثمر رساندند.

ماشین‌سازی تبریز که روند رو به رشدی را طی می کرد، در زمین خودش نتوانست از پس آلومینیوم اراک بربیاید و این دیدار هم با نتیجه مساوی 1بر1 به پایان رسید.  نفت مسجدسلیمان هم در مقابل تماشاگران خودی مغلوب تیم پیکان شد. شاگردان علیرضا مرزبان در مسجد سلیمان با یک گل از سد نفت این شهر گذشتند.

ایران‌جوان ته جدولی هم  که به دلیل گرمای بیش از حد هوا با ساعاتی تاخیر نسبت به دیگر دیدار‌ها به مصاف پاس همدان رفته بود، در نهایت با تک گل اویس کردجهان در دقیقه 72 اولین برد را تجربه کرد.

گیتی‌پسند یک ـ آلومینیوم هرمزگان صفر

پارسه تهران 2 ـ نفت آبادان 2

فجر سپاسی یک ـ مس کرمان صفر

ماشین‌سازی تبریز یک ـ آلومینیوم اراک یک

داماش گیلان یک ـ شهرداری اردبیل صفر

نفت مسجدسلیمان صفر- پیکان یک

ایران جوان بوشهر یک - پاس همدان صفر

مس رفسنجان 3- فولاد یزد 3

گل‌گهر سیرجان یک - خیبر خرم‌آباد صفر

نساجی مازندران یک - خونه به خونه بابل صفر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی