بازدید 5873
۲

جنجال سیاسی در اینستاگرام /آیا گوچی با احمدی نژاد برمی گردد؟!+عکس

کد خبر: ۵۲۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 03 September 2015
صفحه اینستاگرام رضا قوچان نژاد، به خاطر انتشارعکسی با احمدی نژاد که بخاطر عملکردش اکنون نزد افکارعمومی محبوبیت چندانی ندارد، حسابی شلوغ شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم مصدوم تیم ملی به همراه انتشارعکس خود درکنار رییس جمهور سابق، متنی با این مضمون نوشت: «ایشالا به زودی برمی‌گردم. مرسی به خاطر مسیجا و عکسای قشنگی که می‌فرستین. به امید دیدار،ایران!»
نوشتن این متن و قراردادن آن کنار این عکس، باعث ایجاد یک جنجال اساسی در اینستاگرام گوچی شده است وآن را به جایی برای درگیری سیاسی مخالفان و موافقان رییس جمهور پیشین تبدیل کرده است. هزاران کامنت زیر همین پست برای ارائه نظرات ثبت شده است و بعضا توهین‌هایی هم از طرفین دیده می‌شود. گروهی برآن باور بودند که گوچی به بازگشت احمدی نژاد به صحنه انتخابات بعدی علاقمند است و به همین خاطر چنین پستی را گذاشته است!
قوچان نژاد بعد از انتشار این عکس با انتشار تصویر دیگر اعلام کرد که تمریناتش را به خوبی پی می‌گیرد و منظورش این بوده در حال تلاش برای بازگشتن به زمین فوتبال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا فکر میکنید احمدی نژاد بخاطر عملکردش در افکار عمومی محبوبیتی ندارد؟ عمده این مخالفتها توسط دولت یازدهم مخصوصا معاون اول ارایه شد،که از روز اول عدم کارآیی خود را با مخالفت دولت دهم جبران کردند،احمدی نژاد شاید درمیان سیاسیون ورسانه ها محبوبیتی نداشته باشد ولی این را بدانیدکه توده مردم با او هستند و نیزان رای ملت است،وترس خیلی ها از همین است که او بیاید (اگر اجازه دهند که بیاید) وبعد از هاشمی وموسوی افراد دیگری را پشت سر بگذارد. واقعیت این است که او طرفداران زیادی هم در عامه مردم وهم درطبقات بالا دارد ولی تا هرکس اومد ازش طرفداری کنه با سیل هجمه مواجه شد ودیگه کسی جرئت نمیکنه اظهار نظری بکنه.
زنده باد دکتر مردمی نژاد
زنده باد گوچی
زنده باد ایران
منتظر هر دوشون هستیم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار