بازدید 19073
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

کدام يک از سرودهای ملی «دزدی» است؟

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 03 September 2015
کدام يک از سرودهای ملی «دزدی» است؟ هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

کدام يک از سرودهای ملی «دزدی» است؟

کداميک از سرودهای ملی 'دزدی' است؟

برخی از سرودهای ملی به شکل غریبی شبیه سرود ملی کشورهای دیگر هستند. آیا دلیلش این است که بعضی از سازندگان این سرودها آثار دیگران را ربوده اند؟ و یا آنطور که الکس مارشال، نویسنده کتاب جدیدی در مورد تاریخچه سرودهای ملی، می گوید دلیلش دشواری های ساختن یک موسیقی اوریجینال است؟

بیشتر بخوانید و بدانید


دومین کتاب فروشی مجلل در جهان در کجاست؟!



این فروشگاه زیبا سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد که بیشتر آنها واقعا برای خرید کتاب می آیند، هر چند به خاطر طراحی داخلی زیبای این ساختمان و مجسمه‌هایی که در آن موجود است خیلی‌ها هم برای بازدید از این بنای زیبا، که هنوز پرده‌ی اجرای سن آن سر جایش قرار دارد و بهترین هنرمندان و معماران آرژانتینی و ایتالیایی آن را ساخته‌اند، به این فروشگاه میروند. برای افرادی که علاقه‌مند به گشت زدن در میان کتاب‌ها هستند این سالن تئاتر زیبا و قرار گرفتن این همه کتاب در سالن نمایش جذابیت بیشتری هم دارد.

بیشتر بخوانید


تصاویر از زندگی «رئیسعلی دلواری» چه می گویند



در تاریخ یکشنبه 8 اگوست 1915 م مطابق با 26 رمضان 1333هـ .ق نیروهای انگلیسی بدون مقدمه و اخطار قبلی و اعلام جنگ به دولت ایران، در بوشهر پیاده شدند. آنان که قبلاً جزایر خلیج فارس را متصرف شده بودند، بوشهر را که علاوه بر موقعیت ژئوپولتیک، مرکز عمده ی مبادلات تجاری و صادرات و واردات با شبه جزیره ی هند و شیخ نشینهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپائی بویژه انگلستان و آلمان بود، به اشغال درآوردند.

بیشتر بخوانید و ببینید


تصاویر امید بخش یا خودشیفتگی‌های آنلاین؟




اگرچه تب سلفی گرفتن و به اشتراک گذاشتن تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین‌های دیجیتالی و تلفن‌های همراه و مونو پادها در سال‌های اخیر داغ شده و حتی به موضوعی برای بحث و نظریه پردازی  متخصصان حوزه علوم اجتماعی و روان شناسی تبدیل شده است اما واقعیت این است که تاریخچه سلفی گرفتن به سال 1839 باز می‌گردد، زمانی که روبرت کورنلیوس، شیمیدان و عکاس 30 ساله برای نخستین بار با برداشتن محفظه لنز دوربین، ثبت عکس خود در یک دقیقه و قرار دادن درپوش لنز در این زمان کوتاه اولین عکاسی چهره از خود را در تاریخ ثبت کرد، پس از آن در سال 1914، نوجوان 13 ساله‌ای با کمک آینه از خودش سلفی گرفت و با نامه‌ای برای دوستش فرستاد.

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.


برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار