بازدید 5559

چهار كشته در نزاع خانوادگي

کد خبر: ۵۲۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 03 September 2015
شمار كشته‌شدگان يك نزاع خانوادگي در اشنويه به چهار نفر رسيد.

به گزارش اعتماد، بر اثر يك نزاع خانوادگي كه در شهرستان مرزي اشنويه آذربايجان غربي روي داد دو نفر كشته شده و سه نفر ديگر زخمي شدند كه دو نفر از زخمي‌هاي اين حادثه نيز به علت شدت جراحت وارده روز گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش ايرنا، اين حادثه عصر سه‌شنبه در محله رحيم آباد شهر اشنويه زماني اتفاق افتاد كه مردي ميانسال براي گفت‌وگو با همسر سابق و خانواده وي به منزل آنها مراجعه كرده بود. همسر اين مرد مدتي پيش به علت اختلاف خانوادگي طلاق گرفته و به همراه تنها فرزندش به خانه پدرش بازگشته بود.

ضارب كه مسلح به يك كلت كمري بود پس از دقايقي از ورود خود به منزل پدري همسر سابقش اقدام به تيراندازي به سوي همه اعضاي ساكن در اين خانه مي‌كند كه بر اثراين تيراندازي همسرش كشته شده و سه نفر ديگر شامل مادرزن، پسر چهارساله همسرش و خواهرزنش كه در منزل حضور داشتند به‌شدت زخمي مي‌شوند. پس از اين حادثه فرد ضارب در نهايت با شليك به سوي خود، دست به خودكشي زده و كشته مي‌شود. مادرزن سابق وي و پسر چهارساله‌اش كه بر اثر اين تيراندازي از ناحيه سر به‌شدت مجروح شده و به دليل وخامت حال‌شان به اروميه اعزام شده بودند نيز روز گذشته به دليل شدت جراحات وارده به آنها جان خود را در بيمارستان از‌دست مي‌دهند. با فوت اين دو نفر اين اختلاف خانوادگي با چهاركشته و يك زخمي خاتمه پيدا مي‌كند. تنها بازمانده اين حادثه كه خواهرزن سابق ضارب است هم‌اكنون در بيمارستان بستري است. اين حادثه هنوز واكنشي را از سوي مقامات انتظامي اشنويه به دنبال نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی