بازدید 18460
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

آبشار ویکتوریا، باشکوه ترین آبشار جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 03 September 2015
آبشار ویکتوریا، باشکوه ترین آبشار جهان هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

دانلود مستقیم: آبشار ویکتوریا، باشکوه ترین آبشار جهان



بیشتر ببینید


کسانی که از مرگ های خشن نجات یافته اند



بشر موجود شکننده‌ای است. روی میخی پا می‌گذارید، کزاز می‌گیرید و می‌میرید. عاشق چوب‌شور هستید، وقتی گاز می‌زنید، خفه می‌شوید و می‌میرید. کنار یک نفر ایستاده‌اید، رو به شما عطسه می‌کند و می‌میرید. ما در این دنیا، مثل قناری‌هایی هستیم در معدن زغال‌سنگی، و در تک‌تک لحظه‌های تک‌تک روزهای عمرمان با مرگمان در حال زندگی هستیم. البته که ما هم با این مرگ مواجیهم، ولی این آدم‌هایی که می‌بینید، خود را از بشر جدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید


ست های زیبای انگشتر و ساعت

ring-watch-set-Aug-01

بیشتر ببینید


بهنام صفوی: مقدرات همه ما در دستان خداست

بهنام صفوی:مقدرات همه ما در دستان خداست

دکتر معالجم بارها این نکته را به من گوشزد کرد که کنسرت و اجرای زنده منجر به تشدید بیماری ام می شود، مخصوصا فلاشرهایی که در کنسرت استفاده می شود بسیار در تشنج تاثیرگذار است ولی من نمی توانستم شغلم را رها کنم و به عشق مردم و طرفدارانم با این بیماری جنگیدم. انشاءالله که همه چیز حل می شود اما به هر حال من باز هم آماده جنگیدن با بیماری ام هستم.

بیشتر بخوانید


هشتاد شهید تازه تفحص شده به میهن آمدند



اخمها اول به تعجب و سپس آرام آرام به گشایش چهره تغییر حالت داد. با لهجه ای روستایی و با یقین و به آرامی گفت، کلاهم در مسیر بازگشت و عقب نشینی در خاک دشمن افتاده بود... دیر فهمیدم... بازگشتم تا کلاهم را بردارم تا کلاه و خاک ایران که بر رویش است را در سرزمین دشمن جای نگذارم...آمده ام از خاکم دفاع کنم نه اینکه حتی غباری از این خاک و بیت المالش را تقدیم دشمن کشور و دشمن اعتقادم کنم!

بیشتر بخوانید


آموزش تل و گل سرهای زیبای دخترانه

آموزش تل و گل سر های زیبا

برای آشنایی با طرز دوخت و تهیه این گل سر زیبا به اینجا بروید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی