بازدید 5464
۶

تبعیض وزیر/استقلال پول گرفت،پرسپولیس دست خالی ماند

استقلال بخاطر عدم اجرای تعهدات مالی با شاهرخ سبک دست درگیر است و احتمال عزل این اسپانسر از جمع هیات مدیره بسیار زیاد است اما در سوی دیگر میدان، پرسپولیس هم با اعتصاب و بحران بی پولی دست وپنجه نرم می کندو مدیرعاملش دست گدایی به سوی هواداران دراز کرده!
کد خبر: ۵۲۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 03 September 2015

کفگیر سرخابی های پایتخت که بعد از منتفی شدن واگذاری به بخش خصوصی توسط دولت اداره می شوند، بدجوری به ته دیگ خورده و این مساله هر روز اخبار منفی زیادی از این دوباشگاه پرهوادار به بیرون صادر می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال بخاطر عدم اجرای تعهدات مالی با شاهرخ سبک دست درگیر است و احتمال عزل این اسپانسر از جمع هیات مدیره بسیار زیاد است اما در سوی دیگر میدان، پرسپولیس هم با اعتصاب و بحران بی پولی دست وپنجه نرم می کندو مدیرعاملش دست گدایی به سوی هواداران دراز کرده! قرمزها البته همان حامی نصف ونیمه ای که آبی ها از ابتدای فصل داشته اند را هم ندارد. دراین روزهای سخت اما خبر رسیده ،استقلال بالاخره به پول رسیده است!

بهرام افشارزاده در گفت وگو با یکی از روزنامه های امروز به این موضوع اعتراف کرده و برای تشکر گفته دست وزیر ورزش درد نکند.

به نظر می رسد تبعیض بین دو باشگاه دولتی آشکار شده و در حالی که بحران مالی بازی دوستانه پرسپولیس را لغو کرده است، استقلالی ها با افشارزاده در دل وزیر بیشتر جا باز کرده اند. حالا باید منتظر شعارهای تند سکوها علیه گودرزی در اعتراض به این نابرابری باشیم گرچه احتمال پرداخت فوری به قرمزها برای جلوگیری از این موج وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تابی چرا به مردم یاد میدی که علیه وزیر ورزش شعار دهند ؟! تو هم که اهل فتنه شدی !
پرسپولیس فرزند ناخوانده است
استقلال از بدو تاسیس حکومتد دولتی و سیاسی بوده
و پرسپولیس مردمی.
اقایان شاهین رو به جرم مردمی بودن منحل کردن ولی مردم به پرسپولیس پیوستن
حالا فهمیدن منحل کردن چاره کار نیست انقد پرسپولیس رو تضعیف میکنن که از چشم مردم بیفته
کو دین کو مردانگی کو وجدان افسوس
جالبه استقلال اسپانسر هم داره ولی وزارت زودتر بهش پول میده اینور پرسپولیس تو باد اعتصاب و اعتراض.واقعا هدفشون از دشمنی با پرسپولیس چیه اون از داوری ها اینم از متولی باشگاه
مگه تا حالا چیزی غیر از این بوده تعجبی نداره
کاشکی اگ دستشو نمیگرفتن لاقل حولش نمیدادن
پرسپولیس رو با ده میلیون تومان هم میشه بست نیازی به خرج 20 میلیاردی نداره یه تیمی که همه ساله دهم میشه آخر فصل از سقوط فرار کرده هر ساله این تیم اونم با کمک داوران عزیز
آقای وزیر پرسپولیس چه هیزم تری به شما فروخته بابا این تیمو منحل کنین خیال تون راحت شه اما عشق ما فراموش نمیشه حالا خود دانین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار