بازدید 1842

نقش پارلمان ها در ایجاد زمینه تعامل بین کشورها

کد خبر: ۵۲۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 01 September 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چنانچه پارلمان ها بهم نزدیک شوند می توانند زبان گویای ملت ها باشند و تحت عنوان گروههای دوستی می توانند ورود کرده و زمینه تعامل را در سطح دنیا به وجود آورند.

صفر نعیمی رز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات دکتر لاریجانی درباره نقش پارلمان‌ها در برقراری صلح پایدار در جهان گفت: نمایندگان مجلس جدای از مردم نیستند و عصاره مردم در خانه ملت و منتخب آنها هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه در هر کشوری نمایندگان زبان گویای مردم هستند تصریح کرد: تمام تلاش جمهوری اسلامی ایران تامین نظر مردم است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظر مردم را ایجاد صلح،برقراری ثبات در منطقه و ایجاد روابط متقابل انسانی دانست و افزود: چنانچه پارلمان ها بهم نزدیک شوند می توانند زبان گویای ملت ها باشند و تحت عنوان گروههای دوستی می توانند ورود کرده و زمینه تعامل را در سطح دنیا به وجود آورند.

وی ادامه داد: به این ترتیب می توانند باعث پایه ریزی برای گفتگوی میان دولت ها شوند چرا که سردمدار دولت ها نیز به نوعی منتخب مردم هستند که براساس منافع مردم کار می کنند.

نعیمی رزبا اشاره به اینکه  پارلمان‌ها باید نقش قوی‌تری در اصلاح صحنه سیاست بر عهده گیرند گفت: همانطور که دکتر لاریجانی عنوان کرده است  پارلمان‌ها می‌توانند مانع جدی در مقابل اشغال‌گری باشند و می‌توانند بودجه‌هایی را که صرف اشغال و تجاوز می‌شود، به سوی توسعه و پیشرفت همان کشورها سوق دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی