بازدید 51042
۱
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

عکسی کمتر دیده‌شده از یک خواننده فقید

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 31 August 2015
عکسی کمتر دیده‌شده از یک خواننده فقید هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

عکسی کمتر دیده‌شده از یک خواننده فقید

عکسی کمتر دیده‌شده از یک خواننده فقید

نهم شهریورماه سالگرد درگذشت «فرهاد مهراد» است؛ خواننده‌ای که طی سال‌های فعالیتش چه قبل و چه بعد از انقلاب همواره مخاطبان خاص خود را داشت.

بیشتر بخوانید


غذای امروزی: حلقه مرغ و ریحون


برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه تهیه و پخت این غذا اینجا بروید.


همه چیز از فیثاغورث شروع شد



این دیدگاه یونگ شاید بستر پیدایش آثار برجسته ادبی و هنری شد که به بشر عصر صنعت توصیه می کنند از نرینه روانی (آنیموس) خود بکاهد، بر مادینه روانی (آنیما) خود بیفزاید. در این زمینه می توانم به رمان های «بریدا، شیطان و دوشیزه پریم، زهیر و ساحره پورتوبلو» از پائولو کوئیلو (ترجمه آرش حجازی-نشر کاروان) و به فیلم های سینمایی contact، آواتار و راز داوینچی اشاره کنم.

بیشتر بخوانید


تزیینات خارق العاده با دستمال های توالت


بیشتر ببینید


چگونه شلوار و کفش‌های اسپرت کلاسیک را ست کنیم؟

شیک پوشی کت و شلوار مردانه

به عنوان یک قانون کلی، مردان وقتی می‌خواهند تصمیم بگیرند که کدام کفش را با کدام شلوار بپوشند، باید از این ترکیب رنگ‌ها پیروی کنند (بدون در نظر گرفتن اینکه لباس مورد نظرشان رسمی است یا نه). به یاد داشته باشید که رنگ‌های بسیار دیگری هستند که می‌توانند در این ترکیب رنگ بکار بروند، اما ما این کار را به روشی ساده انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید


چرا پولدار نیستیم؟



شاید از شنیدن این مساله تعجب کنید که ثروتمندان درباره پولشان بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و به‌جای یافتن راه‌های خرج کردن بی‌ملاحظه پولشان، به دنبال یافتن راه‌هایی برای افزایش پس‌اندازشان هستند. گرچه افراد زیادی هستند که طوری پول خرج می‌کنند که انگار فقط تا فردا زنده هستند، اما برخی نیز هستند که خوب می‌دانند پولشان چه کارآیی دارد و چه‌اندازه باید پس‌انداز کنند...

بیشتر بخوانید


تک‌فرزندها چه چیزهایی را از دست می‌دهند؟



به هرحال والدین برای همیشه نمی‌توانند پشتیبان فرزند خود باشند و در سنین بالاتر نیز انرژی لازم را ندارند. بنابراین در روزگاری او را بالاخره تنها در این دنیا رها می‌کنند زیرا این قانون طبیعت است. در چنین شرایطی خواهران و برادران پشتوانه‌های هم برای زندگی در روزگاری هستند که ممکن است والدین دیگر حضور نداشته باشند. بدیهی است که تک فرزندها پشتوانه خانوادگی برای زندگی آینده خود ندارند.

بیشتر بخوانید


راهکارهایی برای جلوگیری از افتادگی پوست



جلوگیری از افتادگی پوست و نداشتن یک پوست شل و آویزان امروزه تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی افراد به خصوص خانم های جوان شده است. خانم هایی که با یک زایمان و یا یک جراحی ساده دیگر حالت کشسانی سابق پوستشان را ندارند و یا حتی افرادی که پوست شکمشان شل نیست گاها از افتادگی پوست صورت و گردنشان نگران هستند.

بیشتر بخوانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
سرود " محمد (ص ) " فرهاد ، فوق العاده تاثیر گذار و زیباست . خدا رحمتش کند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی