بازدید 5549

افشاگری/ تونی ، نکونام را برای تراکتور نخواست

کد خبر: ۵۲۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 31 August 2015

ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی، بدجوری با تونی درافتاده و به نوشته برخی سایت ها حتی یک سیلی به گوش مربی پرتغالی نواخته است! یکی از دلایل این اختلاف به ماجرای جذب بازیکنان در فصل نقل وانتقالات باز می گردد. گویا سرپرست تیم تقاضایی داشته مبنی بر اینکه جواد نکونام برای تراکتور جذب شود.

ذوالفقاری می گوید: زمانیکه هنوز رفتن نکونام به سایپا نامشخص بود به همراه مدیرعامل خواهان به خدمت گرفتن وی بودیم، اما اولیویرا نکونام را قبول نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، به هرحال تونی به هر دلیلی که مدنظرش بود نکونام را نخواست. در تازه ترین واکنش دارا غزنوی عضو هیت مدیره تراکتور هم به جمع موافقان ذوالفقاری با آن پیشنهاد پیوسته است:  اگر از من در این خصوص می‌پرسیدند صددرصد موافق جذب نکونام بودم چون چنین بازیکن باتجربه‌ای برای هر تیمی نعمت است. شما نگاه کنید در فصل گذشته آندو و مدافع برزیلی نقش زیادی در موفقیت‌های تیم داشتند .

این عضو هیات مدیره در پاسخ به این پرسش که با اختلافاتی که بین تونی و ذوالفقاری پیش آمده و مصاحبه‌هایی که این دو علیه یکدیگر انجام داده‌اند آیا سرپرست تیم برکنار می‌شود، گفت: مدیرعامل عوامل اجرایی باشگاه را عزل و منصوب  می‌کند و در این خصوص باید از او سوال کنید اما بازهم تاکید می‌کنم این اختلاف در نهایت به تیم ضربه می‌زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی