بازدید 8504

توزیع قبوض عوارض معوقه شهرداری تهران

کد خبر: ۵۲۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 30 August 2015
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: فرآیند چاپ و توزیع قبوض عوارض معوقه شهرداری تهران شروع شده وقبوض مذکور از طریق شرکت پست در حال توزیع است که این قبوض تا اواسط شهریور ماه به دست شهروندان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، مهدی رزمی در این باره افزود: طبق روال هر سال، توزیع انبوه قبوض عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند وعوارض تابلوهای اصناف در سال گذشته نیز انجام شد و شهروندان تهرانی تا پایان اسفند ماه فرصت پرداخت عوارض موصوف را داشتند ، لیکن به دلیل عدم پرداخت این قبوض از سوی برخی از مودیان، به منظور آگاهی و اطلاع رسانی بیشتر به این قبیل شهروندان، مجددا قبوض عوارض چاپ و برای مودیان بدهکار عوارض شهرداری ارسال می شود.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در خصوص نحوه پرداخت قبوض گفت: مودیان می توانند قبوض خود را به صورت غیر حضوری با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طریق اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه های اینترنتی بانکهای عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

وی همچنین تاکید کرد: فرصت به وجود آمده جهت اطلاع شهروندان برای پرداخت عوارض ملک متعلقه است.

وی گفت : مهلت پرداخت قبوض تا 30مهرماه سالجاری خواهد بود و در راستای تکریم ارباب رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به شهروندان گرامی در ادارات درآمد مناطق 22گانه و اداره کل تشخیص و وصول درآمد تشکیل شده و جوابگوی سوالات و ابهامات مودیان و همچنین برطرف نمودن اشکالات احتمالی قبوض می باشند. ضمنا سامانه تلفنی 137 و 1888 به منظور ارائه درخواستها و نظرات شهروندان آماده پاسخگویی می باشد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد ضمن تشکر از پرداخت کنندگان خوش حساب عوارض شهر تهران ، اظهار امیدواری کرد: مودیانی که قبوض برای آنها ارسال شده سریعا نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند و ضمن مشارکت در آبادانی وعمران شهر خود ، مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی