بازدید 2417

حريق گسترده کارگاه چوب در مشهد

کد خبر: ۵۲۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 30 August 2015
مدير منطقه يک عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني مشهد از حريق گسترده در يک کارگاه توليد جعبه و پالت‌هاي چوبي در اين شهر خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، مهدي رضايي در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: در ساعت 4:33 بامداد ديروز حادثه حريق در کارگاه توليد جعبه و پالت‌هاي چوبي به سامانه 125 آتش نشاني مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن شش ايستگاه آتش نشاني به همراه 10 دستگاه خودروي اطفاي حريق و يک دستگاه بيل مکانيکي از سوي ستاد فرماندهي به محل حادثه واقع در کيلومتر 17 جاده قديم قوچان اعزام شدند.

رضايي با بيان اينکه بيش از 30 آتش نشان در اين عمليات حضور داشتند افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حريق در سوله‌هاي مسقف رخ داده که از آن به عنوان محلي براي توليد جعبه و پالت‌هاي چوبي و همچنين انبار کردن توليدات استفاده شده است.

اين حادثه از طريق نگهبان به آتش نشاني اطلاع داده شده بود و متاسفانه هنگام حضور آتش نشانان مالک در محل حضور نداشت. از اين رو آتش نشانان از چند جهت عمليات اطفاي حريق را آغاز کرده و پس از مدتي موفق به مهار حريق و جلوگيري از سرايت آن به اماکن مجاور شدند.

وي با بيان اينکه اين حادثه مورد مصدوم و فوتي نداشت، گفت: اما ميزان خسارات به جا مانده از آن بسيار بالا بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی