بازدید 34077
۱
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

آداب «جالب» غذا خوردن در این کشورها

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 30 August 2015
نخستین عکس های کروی، پروژه یک شهر یک جهان هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

آداب جالب غذا خوردن در این کشورها

آداب غذا خوردن

با دست راست غذا بخورید و از دست راست برای برداشتن یا حرکت دادن غذا استفاده کنید. طبق این سنت که برگرفته از قوانین اسلامی است دست چپ ناپاک تلقی می‌شود. این قاعده در اکثر کشورهای مسلمان ازجمله کشورهای خاورمیانه و آفریقا رایج است.

بیشتر بخوانید و بدانید


کیک های زیبایی که به شادی های کودکان ما می آیند

کیک های زیبای تولد

بیشتر ببینید


بیایید ازین پس از هم نپرسیم که...!


بیایید ازین پس از هم نپرسیم که...!

ما ایرانی هستیم؛ بیایید نقص های فرهنگی مان را با هم ریشه کن کنیم. پس از این پس هرگز .... پول های شما برای بانک های شهر نیستند! بیشتر خرج خودتان کنید و تا جایی که امکان دارد، به مسافرت بروید. راجع به متراژ و قیمت خانه صاحبخانه از او نپرسید. وقتی برایمان مهمان می آید، تلویزیون را خاموش کنیم!...

بیشتر بخوانید


برای سلامت بدنتان، قارچ و پیاز بخورید



بهترین روش برای به دست آوردن مواد مغذی بیشتر و آنتی اکسیدان های ضد بیماری، مصرف میوه‌ها و سبزیجات رنگی است. میوه‌ها و سبزیجات با رنگ روشن، نشان‌دهنده مواد غذایی گیاهی خاص هستند، مانند ...

بیشتر بخوانید


ریشه خط رسمی امروز ایران کدام خط است؟



ریشه خط رسمی امروز ایران، خط «نسخ» است که از عربی گرفته شده است. پس از ورود اعراب به ایران در اواخر عهد ساسانی، خط های رایج ایرانی، همچون خط پهلوی ساسانی و دین دبیره کم کم منسوخ گشت و با وجود آن که زبان ایرانی تغییر نکرد اما خط ایرانی به خط عربی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید و بدانید


دانلود مستقیم: سلام و صبح بخیر با آواز بلبل + فیلم



بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
غذا رو فقط ایرانی ها می خورند
چنان بر همبرگر گوشت سگ و گربه دندان می کشند که آدم حیرت می کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار