بازدید 3543

هيات تجاري سوئيس به ايران سفر مي‌کند

رئيس اتاق بازرگاني ايران و سوئيس از برگزاري نشست ۴۵۰ بنگاه اقتصادي ايران و سوئيس در شهر زوريخ خبرداد و گفت: قرار است هيات تجاري بزرگ سوئيس به زودي به ايران بيايد.
کد خبر: ۵۲۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 29 August 2015
رئيس اتاق بازرگاني ايران و سوئيس از برگزاري نشست ۴۵۰ بنگاه اقتصادي ايران و سوئيس در شهر زوريخ خبرداد و گفت: قرار است هيات تجاري بزرگ سوئيس به زودي به ايران بيايد.

به گزارش مهر شريف نظام مافي با اشاره به برگزاري نشست معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري ايران در سوئيس گفت: واحدهاي تجاري از سطوح مختلف در نشست معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايران و سوئيس حضور داشتند که در اين ميان، علاوه بر بانک‌ها که حضورشان چشمگير بود، شرکت‌هايي در زمينه صنايع غذايي، دارويي، نفت و گاز، غلات، خدمات، صنايع سنگين و حوزه سلامت در اين جلسه حاضر بودند.

رئيس اتاق مشترک ايران و سوييس از حضور ۴۵۰ سرمايه‌گذار و بنگاهدار ايراني و سوئيسي در اين نشست خبرداد و افزود: انتظار اوليه ما حضور ۱۵۰ شرکت در اين نشست بود که يک هفته قبل از زمان برگزاري به دليل استقبال بي‌نظير شرکت‌ها براي حضور، وب سايت مربوط به ثبت نام بسته شد و در نهايت ۴۵۰ شرکت در اين نشست حضور يافتند.

وي تصريح کرد: چهره جديدي از ايران در اين نشست ارائه شد و بر اين اساس، ايران کشوري در ذهن سرمايه گذاران سوئيسي نقش بست که آماده جذب سرمايه گذاري جديد، مشترک و مستقل است و در خلال آن، معرفي جذابيت ها و مشکلات در کنار هم باعث شد که سرمايه گذاران با ديدي باز و روشن به اين بازار وارد شوند.

به گفته نظام مافي، ايران ظرفيت هاي بالايي براي سرمايه گذاري دارد هرچند در اين مسير چالش هايي هم ديده مي شود که قابل حل هستند؛ از سوي ديگر، برنامه‌ريزي هاي لازم به منظور حضور يک هيئت تجاري بزرگ از سوئيس در ايران هم صورت گرفته است، چراکه شرکت‌هاي سوييسي علاقه بسياري براي سرمايه‌گذاري مشترک در ايران دارند و به همين دليل مشتاق هستند که هرچه زودتر طرف‌هاي تجاري خود را شناخته و با کمک آنها اقدام به سرمايه‌گذاري کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی