بازدید 3821

جنجال تبلیغ فیلم کمدی با مضمون باز شدن سفارت ایران در سرزمین‌های اشغالی

نمایش یک تابلوی تبلیغاتی با مضمون عجیب «باز شدن سفارت ایران در اسرائیل» در مرکز تل‌آویو موجی از ناباوری‌ها را به همراه داشت.
کد خبر: ۵۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 28 August 2015
نمایش یک تابلوی تبلیغاتی با مضمون عجیب «باز شدن سفارت ایران در اسرائیل» در مرکز تل‌آویو موجی از ناباوری‌ها را به همراه داشت.

به گزارش «تابناک»، چندی قبل نمایش یک تابلوی تبلیغاتی در مرکز تل آویو با مضمون باز شدن سفارت ایران در فلسطین اشغالی که با پرچم‌های ایران و رژیم صهیونیستی مزین شده بود، با ناباوری و کنجکاوی دنبال شد تا این‌که برپا کنندگان این تابلوی چشم نواز اعلام کردند جریان تنها یک حقه تبلیغاتی و شوخی بوده است.

به گزارش وبگاه «میدل ایست آی» در این تابلوی تبلیغاتی که در یک ساختمان 5 طبقه قرار داده شده بود، آمده بود که بزودی سفارت ایران در اسرائیل باز می‌شود.

بر اساس این گزارش، به مجرد این اتفاق پست‌هایی در فیسبوک منتشر و اعلام شد که  این کار توسط یک بخش خصوصی از ایرانیان مقیم اسرائیل اجرا شده یا صرفا یک کار هنری بوده است اما روز گذشته (پنجشنبه) کاشف به عمل آمد که این تابلو از سوی سازندگان یک فیلم کمدی در اسرائیل با مضمون «درگیری بین ایران و اسرائیل» به نمایش گذاشته شده بود.

فیلم کمدی «فلافل هسته‌ای» به کارگردانی «دودر شائول» قرار است در 10 سپتامبر نمایش داده شود و در آن ایده‌های نظامی‌گری افراطی به سخره گرفته می‌شوند.

روابط دیپلماتیک ایران و اسرائیل بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی «محمد رضا پهلوی » قطع شد و بعد از آن جمهوری اسلامی ایران هرگز رژیم اسرائیل را به رسمیت نشناخت. گفتنی است که پیش از انقلاب اسلامی نیز ایران هرگز اسرائیل را به طور رسمی (دوژوره) به رسمیت نشناخته بود.


فارس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی