بازدید 9487
۲

روبرتو کارلوس با دیدن بی نظمی قهرکرد!

کد خبر: ۵۲۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 27 August 2015

کارلوس به دلیل بی نظمی ،برای دقایقی سالن فرودگاه را ترک کرد.

 به گزارش تابناک ورزشی، در بدو ورود سالگادو و کارلوس به ایران ازدحام جمعیت آنقدر زیاد بود که این دو بازیکن را متعجب کرده بود. این اتفاق در حالی افتاد که بی نظمی بعضی از خبرنگاران که اصرار داشتند مصاحبه های اختصاصی با این بازیکنان بگیرند روبرتو کارلوس را عصبانی کرد،طوری که او سالن را ترک کرد و در گوشه ای دور از دسترس عکاسان و خبرنگاران پشت سی آی پی لوکس فرودگاه، مشغول کشیدن سیگار شد.

کارلوس پس از اینکه سالگادو به سوالات پاسخ داد دوباره به سالن برگشت و با بیماران ام.اس که با لباس های متحد الشکل به استقبال آنها آمده بودند عکس یادگاری گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایرانی حسرت به دل ! همه جا باید آبروریزی کنیم . چه موقع درست کردن ساندویچ شتر مرغ برای کتاب گینس ، چه تو صف سینمای مجانی ، .... ! همه کارهایمان همین طوری احساسی ، بدون فکر و بی منطق است .
چقدر این هموطنان ما آبروی ما ایرانیها را در هرجاو هرمکان به هر دلیلی گل گون میکنند. یعنی آبروی ایرانی را لگدکوب که چه عرض کنم خاک مالیش میکنند.آخه برادرم عزیزم یخورده بخودت تو آیینه نگاه کن ماهم انسانیم ماهم تواین دنیا میتونیم سری توسرا داشته باشیم بابا اونیکه میان از هفت آسمون که نیومده اونم مثل ماست .بیاییم هرچیزی رو اندازشو نگهداریم ، متعادل باشیم ، میزان باشیم ، منظم باشیم، اونم فقط بخاطر خودمان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار