بازدید 4253
۱
نگاه شما؛

خاطره از حمایت از محصولات فرهنگی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 29 August 2015
مجتبی رجبی نیا: چندی پیش قصد دانلود یکی از فیلمهای ایرانی از اینترنت را داشتم ولی برای حمایت از تولید ایرانی ترجیح دادم اورجینال این فیلم را تهیه کنم. این فیلم برای مخاطب کودک و نوجوان جذابیت داشت بنابراین روزی که میهمان داشتیم تهیه شد و هنگام شام در دستگاه پخش قرار گرفت. نکاتی در مورد این فیلم بود که همه را خشمگین و مرا به عنوان میزبان سرافکنده کرد.

اول اینکه کیفیت پایینی داشت در صورتی که از اینترنت رایگان میشد با کیفیت اچ دی دانلود کرد
دومین مشکل که مدتهاست از همه میشنوم با آن مشکل دارند تبلیغات روی فیلمی بود که با پرداخت پول خریداری شده و نه رایگان. و مشکل اساسی هم همین مشکل دوم بود چرا که وقتی فیلم را اجرا کردیم تبلیغات شروع شد و اجازه تند کردن یا گذشتن از تبلیغات هم نبود و سی دی قفل داشت!!! به ناچار به دیدن تبلیغات اجباری نشستیم شام که ساعت ده همراه با استارت فیلم شروع شده بود بعد از سی دقیقه تمام شد ولی فیلم هنوز شروع نشده بود و پشت هم تبلیغی بود که پخش میشد در آخر فیلمی که برای قشر کودک و نوجوان است با دیدن تبلیغاتی وقتگیر و نامرتبط شروع شد و تا انتهای فیلم نیز انواع تبلیغات بر در و دیوار فیلم و همچنین به صورت زیرنویس پخش میشد.

همانجا از دانلود نکردن فیلم پشیمان شدم و از حمایت فیلم ایرانی توبه کردم
حال سوال اینجاست تهیه کننده ای که فیلم تهیه میکند و در شبکه خصوصی عرضه میکند آیا اجازه دارد چنین کاری کند؟ و روی تبلیغات قفل بگزارد؟

آیا وقتی برای یک سی دی فیلم پول پرداخت میکنیم باز هم باید این تبلیغات ناراحت کننده و اجباری را ببینیم؟

اگر بخواهیم چند بار آن فیلم را ببینیم باید هربار تبلیغات را ببینیم؟

وقتی تلوزیون تبلیغ بزارد تفاوت دارد با فیلمی که میخریم. متاسفانه سینماها هم همینگونه است.

بهتر نیست دو سی دی عرضه شود یکی با تبلیغات و ارزان و دیگری بدون تبلیغات و با همان قیمت اورجینال این سی دی را چهار هزار تومن خریدیم ولی اون نیم ساعت تبلیغ اجباری که صدها هزار نفر میبینند زمان زیادی میشود که میلیاردها تومان می ارزد.

کاش جایی را معرفی کنند برای برخورد قانونی با جرایم اینچنینی.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار