بازدید 2797
معاون وزیر کشور:

اطلس امنیتی انتخابات کشور تدوین می‌شود

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از تهیه اطلس امنیتی انتخابات در کشور خبر داد و گفت: این اقدام به منظور کنترل و مدیریت رفتارها و کانون های مشکل زا در جریان انتخابات و شناسایی نقاط آسیب پذیر انجام می شود.
کد خبر: ۵۲۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 25 August 2015
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از تهیه اطلس امنیتی انتخابات در کشور خبر داد و گفت: این اقدام به منظور کنترل و مدیریت رفتارها و کانون های مشکل زا در جریان انتخابات و شناسایی نقاط آسیب پذیر انجام می شود.

حسین ذوالفقاری روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای تامین استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که ستاد امنیت انتخاباتی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است، افزود: در پی این اقدام ستاد امنیت انتخابات در استانها و شهرستان ها نیز تشکیل خواهد شد.

وی اظهارکرد: ما در بحث انتخابات چند کار انجام دادیم که بررسی و برآورد مولفه های تاثیرگذار در امنیت انتخابات و تهیه و ابلاغ دستور العمل امنیت انتخابات به استانها از آن جمله است.
ذوالفقاری ادامه داد: مسایل داخلی و خارجی توسط دستگاه های مسوول رصد و تمام موضوعاتی که ممکن است در این رویداد تاثیرگذار باشد پیگیری می شود و امیدواریم با توجه به وفاق و همدلی که در کشور وجود دارد و جریانات سیاسی نیز در وضعیت تعادلی قرار دارند، مشکل خاصی نداشته باشیم.

* مرزهای رازی خوی و سرو ارومیه تا اطلاع ثانوی بسته است
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مرزهای رازی در حوزه شهرستان خوی و سرو در حوزه شهرستان ارومیه سه روز است که به علت نبود امنیت کافی بسته شده است.
ذوالفقاری با اشاره به تعرضات اخیر به خودروهای ایرانی در مرز ترکیه و نبود نیروهای ترک، افزود: با توافق طرف ترک تمهیداتی اندیشیده شده که خدای ناکرده آسیبی به هیچ کس وارد نشود.
وی با اشاره به مبادلات کالا در مرز اضافه کرد: تبادل کالا در مرز تبرچین و بازرگان انجام می شود و توصیه می کنیم هرگونه تبادل کالا با هماهنگی مقامات مسوول، روزهنگام و پس از تامین امنیت با حضور ماموران ترک ترانزیت شود و کسانی که سفر شخصی نیز دارند تا اطلاع ثانوی با توجه به شرایط کشور ترکیه سفر زمینی نداشته باشند و سفرهای خود را هوایی انجام دهند.
این مسوول در ادامه افزود: عناصر تکفیری داعش در داخل کشور ما تحرکی نداشته اند؛ البته توان تحرک و تهدید علیه امنیت کشور ما را نیز ندارند و اوضاع را بطور دقیق کنترل و رصد می کنیم.

* سرقت در استان قزوین کاهش چشمگیری دارد
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در نشست و هم اندیشی با اعضای شوراهای تامین استان ها که تقریبا یک روز کاری طول می کشد، بحث هایی در خصوص پیشگیری از جرم داریم و مدیریت موضوعات اجتماعی، سیاسی و بحران و همچنین قوانین و مقررات امنیتی شورای امنیت کشور و مسائل روز در این نشست ها مطرح می شود.
ذوالفقاری افزود: بحمدالله مشکل خاص امنیتی در استان قزوین وجود ندارد و در برخی از جرایم هم کنترل های خوبی صورت گرفته و سرقت ها تا حدودی کاهش چشمگیری داشته است.
وی اضافه کرد: در مجموع می توان گفت اقدامات شورای تامین استان در زمینه کنترل جرم موفق بوده و در بخش موضوعاتی که می تواند زمینه ساز ناامنی شود، پیشگیری های خوبی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی