بازدید 7069
سبكدست می‌تواند هر زمان كه دوست داشت پول بدهد!

گاف وزارت ورزش در عقد قرارداد با اسپانسر استقلال

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادعا می کند به بهترین نوع ممکن سرخابی ها را برای لیگ پانزدهم آماده کرده اند اما حالا اتفاقات نشان می دهد به هیچ وجه اینگونه نیست.
کد خبر: ۵۲۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 25 August 2015

اگرچه استقلال دست کم از لحاظ امتیازی وضعیت به مراتب بهتری از پرسپولیس دارد اما اتفاقات مالی اخیر در این باشگاه، نشان دهنده این موضوع است که به زودی شاهد حواشی متعددی در این باشگاه خواهیم بود که شاید آتش آن دامن آبی ها در مستطیل سبز را بگیرد.

به گزارش تابناک، به نقل از بولتن نیوز؛ هم اینک که در هفته دولت به سر می بریم، مسئولان وزارت ورزش و جوانان سعی دارند با دفاع از عملکردشان در مورد سرخابی ها همه مشکلات این دو تیم را به گردن اتفاقات فوتبالی بیاندازند اما ناظران و آگاهان به خوبی می‌دانند این همه واقعیت نیست. پرسپولیس با گذشت 4 هفته هنوز اسپانسری را پیدا نکرده و مضاف بر آن نتایج این 4 هفته به گونه ای بوده که فعلا حواس کسی به بی پولی سرخ ها نیست.

اما موضوع استقلال متفاوت است. آنها در فصل نقل و انتقالات با همکاری علی نظری جویباری و بهرام امیری نسبتا عملکرد موفقی را داشتند و توانستند قرارداد بازیکنان سرشناسی همچون امید ابراهیمی و خسرو حیدری را تمدید و در آن سو مهدی رحمتی را هم جذب کنند. برخلاف پرسپولیس، اسپانسر هم از اوایل سال جدید داشتند اما مشکل بزرگ دقیقا از همین جا آغاز شد. شاهرخ سبکدست طبق توافقی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان کرده بود در مدت سه سال استقلال را اجاره کرد و طبق این قرارداد موظف است مبلغ 90 میلیارد تومان را به آبی ها بدهد. با یک تقسیم ساده می شود نتیجه گرفت اسپانسر آبی ها که توسط حمیدرضا سیاسی به این تیم آمد، باید سالانه 30 میلیارد تومان را به این تیم بدهد.

با این حساب و کتاب بود که معاونان بهرام افشارزاده چک های باشگاه را خرج کردند. اما حالا سر رسید آن ها فرا رسیده و پولی در حساب نیست. سبکدست که می بایست طبق قرارداد بخشی از پول را پرداخت می کرد فعلا از این کار سر باز زده و می گوید در قراردادش عنوان نشده که دقیقا این نود میلیارد را باید در چه تاریخ هایی پرداخت کند. او حتی تهدید کرده که در صورت عدم رضایت آبی ها، آنها می توانند با اسپانسر جدیدی وارد مذاکره شوند!

گاف وزارت ورزش در عقد قرارداد با اسپانسر استقلال اما نکته مهم که در قرارداد امضا شده بین سبکدست و مسئولان وزارت ورزش به چشم می خورد همین تاریخ پرداخت هاست. نصرالله سجادی توپ را در زمین هیات مدیره و مدیرعامل می اندازد و می گوید ما کارهای اولیه را انجام دادیم و از اینجا به بعد به عهده خودشان است اما مشکل این است که اسپانسر استقلال، علی رغم این همه مانور رسانه ای روی قول و قرارهای خودش نبوده است. وزارت ورزش و جوانان هم به صورت روشن نمی گوید نحوه قرارداد با این اسپانسر چگونه بوده و اگر سبکدست نخواهد در این برهه پولی را بپردازد آیا استقلال می تواند از او طلب خسارت کند یا نه؟

اگر استقلال با این قرعه نسبتا آسان برخورد نمی کرد و همانند پرسپولیس با عدم نتیجه گیری درون زمین مسابقه مواجه می شد با توجه به حجم مشکلات مالی، قطعا وضعیت بسیار اسفبارتری را نسبت به همتای قرمزش سپری می کرد. برخلاف صحبت های نصرالله سجادی که مدعیست بهترین نوع مدیریت را در سرخابی ها داشته در همین ابتدای راه کاملا مشخص است همانند فصل قبل، این دو تیم روزهای سختی را پیش رو دارند. پرسپولیس اسپانسر ندارد و قرارداد اسپانسر استقلال هم به گونه ای است که او به راحتی پول نمی دهد و می گوید اگر شرکت دیگری بهتر از ما با آبی ها همکاری می کند، بسم الله.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی