بازدید 3423
۲

دایی: یک برنامه داریم که هر صحنه‌ای دلش بخواهد،پخش می‌کند

کد خبر: ۵۲۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 20 August 2015

سرمربی تیم صبا در نشست مطبوعاتی پیش ازبازی با راه‌آهن گفت: بازی مقابل راه آهن اهمیت زیادی دارد، به شاگردانم ایمان دارم و امیدوارم 3 امتیاز را بدست آوریم. راه آهن تیم بسیار خوبی است که مقابل تراکتور نشان داد جای پیشرفت دارد، در نیمه دوم مقابل تراکتورسازی عالی بازی کرد.

علی دایی در خصوص دیدار دوستانه ستارگان جهان در تهران و دعوت از او گفت: فکر می‌کنم من اگر به تیمم برسم خیلی بهتر است، تمام تلاش خود را می‌کنم که با تیمی که مسئولیت آن را بر عهده دارم بتوانم جوابگوی مسوولان باشم، فکر نکنم بتوانم در این بازی شرکت کنم، خیلی دوست داشتم دوستان قدیمی خودم را ببینم .

دایی در خصوص عملکرد داوران تصریح کرد: احترام خاصی برای داوران قائل هستیم، مطمئناً یکی از ارکان فوتبال ما داوری است، خیلی دوست داریم که داوری از این بهتر شود ، در داوری کسانی بودند که جزو بهترین‌ها بودند، از صالحی و نظری شروع کنیم تا هم‌اکنون که فغانی قضاوت می‌کند، داوران بزرگی داریم، باید این اختلاف که بین داوران به وجود آمده از بین ببریم، این نباشد که یکی 10 باشد و دیگری 50-60 ، باید در تمام بازی‌ها بتوانیم داوری خوبی داشته باشیم، اگر دقت داوران بالا باشد می‌تواند کمک زیادی بکند که حقی ضایع نشود البته مطمئناً اشتباهات جزیی از داوری است، متاسفانه در بعضی بازی‌ها نیمه اول داور اشتباهی می‌کند که در نیمه دوم به دنبال جبران آن است و می‌خواهند آن را جبران کند که مسئله دار می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه روی ما هم فشار زیادی است، خیلی دوست دارم که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم داوری را قدرتمند کنیم، بعضی موقع‌ها مربیان اعتراض‌هایی می‌کنند که در شان و شخصیتشان نیست و بعدها هم پشیمان می‌شویم اما در بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد و براساس همان مسائل واکنش نشان می‌دهیم.

سرمربی صبا در خصوص محرومیت داور صبا مقابل گسترش گفت: هر اتفاقی بیرون از زمین بیفتد نمی‌توان کاری کرد، من در آن صحنه نبودم که ببینم داور چه کاری انجام داده، متاسفانه داور نتوانست به خوبی آن بازی را داوری کند، مشکلاتی که در بازی بود روی اعصاب ما اثر گذاشت و مسائلی را در بیرون زمین نشان داد، هر دو تیم از داوری ناراضی بودند، بازی که به هیچ عنوان برخوردی وجود نداشت 6 کارت زرد داشت.

دایی در پایان بار دیگر سراغ انتقاد از برنامه نود رفت و بدون بردن اسم مجری آن گفت: در مملکت ما فقط یک برنامه وجود دارد که هر صحنه‌ای دلش بخواهد را نشان می‌دهد. به نظرم داوری می‌تواند خیلی تاثیر گذار باشد، بیرون از محوطه جریمه اتفاقاتی می‌افتد که خیلی تاثیرگذار است، خطاهایی گرفته می‌شود که روی اعصاب بازیکنان فشار می‌آورد، باید کمیته داوران تمام بازی‌ها را آنالیز کنند، نمی‌دانم چنین کاری را انجام می‌دهند یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تورو خدا دیگه به نود گیر نده بازیتونو انجام بدین
توکه میتونی.خوب یه شبکه راه بندازوقبل ازفردوسی پوربروروآنتن هرجی دلت خواست پخش کن فقط قهرنکن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست