بازدید 4828

هلاکت بیش از ۱۵۰ تروریست داعش در عراق

رسانه های عراق از هلاکت بیش از 150 تروریست داعش و زخمی شدن ده ها تن دیگر در استان های صلاح الدین و الانبار خبر دادند.
کد خبر: ۵۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 15 August 2015
رسانه های عراق از هلاکت بیش از 150 تروریست داعش و زخمی شدن ده ها تن دیگر در استان های صلاح الدین و الانبار خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، یک مقام امنیتی روز جمعه گفت: در پی بمباران انبار سلاح و مهمات گروه تروریستی داعش در شهر الشرقاط در شمال تکریت (استان صلاح الدین)، دستکم 125 تروریست کشته و 70 تن دیگر زخمی شدند.

این منبع افزود: جنگنده های نیروی هوایی ارتش انبار مهمات داعش در این شهر را 6 بار بمباران کردند.
وی که خواست نامش فاش نشود گفت: بر اثر این بمبارانها، دستکم 125 نفر از عناصر داعش کشته و 70 تن دیگر زخمی شدند و انبار مهمات تروریستها نیز به طور کامل منهدم شد.

نیروی هوای ارتش عراق با هدف پاکسازی برخی مناطق استان های صلاح الدین، نینوا و الانبار از وجود گروه تروریستی داعش، مواضع آنها را هدف حمله قرار دادند.

سومریه نیوز در گزارش دیگری نوشت، فرمانده پلیس فدرال عراق روز جمعه گفت که 29 تن از عناصر گروه تروریستی داعش در شرق الرمادی (مرکز استان الانبار) به هلاکت رسیدند.
سرلشکر رائد شاکر جودت گفت که نیروهای امنیتی با کمک نیروهای پلیس فدرال توانستند 29 تروریست را در جریان درگیری در منطقه «حصبیه» واقع در هفت کیلومتری شرق الرمادی به هلاکت برسانند.

وی افزود: نیروهای امنیتی همچنین در جریان پیشروی در شرق الرمادی 51 هدف مختلف از جمله چند محل تجمع عناصر داعش و سامانه پرتاب موشکی و سلاح های سنگین آنها را منهدم کردند.
«عذال الفهداوی» عضو شورای استان الانبار روز جمعه گفت که نیروهای امنیتی منطقه المضیق در شرق الرمادی را به طور کامل از وجود گروه تروریستی داعش پاکسازی کردند.
وی خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی همچنین برای آزادسازی الرمادی به پیشرفت هایی دست یافته اند.

نیروهای امنیتی عراق هم اکنون در حال انجام عملیات نظامی در استان الانبار با کمک نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای عشایری برای پاکسازی این استان از وجود عناصر گروه تروریستی داعش هستند.

ارتش عراق در چند ماه اخیر توانسته با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایری، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرها را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

گروه تکفیری- تروریستی داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است. این گروه با اشغال برخی مناطق تاکنون هزاران نفر را به قتل رسانده و سبب آوارگی صدها هزار نفر نیز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی