بازدید 14076
۳
ستارگان ایران در بازی ششم شهریور با ستارگان جهان، مارک نایکی می پوشند

رویت ردپای اولین شرکت آمریکایی در فوتبال ایران

با توجه به بررسی توافق هسته ای ایران و پنج قدرت جهانی در کنگره آمریکا، هنوز تحریم این بخش از صنعت شرکت های آمریکایی لغو نشده و قاعدتا قراردادی رسمی بین طرفین امضا نشده است چون موجب جریمه سنگین برای طرف آمریکایی خواهد شد، هر چند برای یک بازی دوستانه وخیرخواهانه این مسایل چندان مهم نخواهد بود.
کد خبر: ۵۲۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 13 August 2015
 بعد از قطعی شدن سفر ستاره‌های فوتبال جهان به ایران، یک خبر جالب می تواند سوژه جدیدی در فوتبال ایران باشد. 

به گزارش تابناک ورزشی، بعد ازتوافق هسته ای وین و لغو تحریم های سازمان ملل، شرکت های بزرگ بین المللی در صنایع مختلف برای ورود مجدد به بازار ایران از یکدیگر سبقت می گیرند و هیات های تجاری متعددی از کشورهای اروپایی برای جلسه با شرکای داخلی به تهران سفر کرده اند.

در این میان اما هنوز نشانه ای از ورود برندهای درجه اول صنعت پوشاک ورزشی نیست و باشگاه های ایرانی مثل فصول گذشته یا از مارک های چینی درجه دو استفاده می کنند ویا همان چند شرکت تولیدکننده داخلی که البته بیشترشان به واردکننده اجناس از چین و دوبی تبدیل شده اند، برتن ستاره های لیگ برتری دیده می شوند.  طبق خبری که پارس فوتبال منتشر کرده، ستارگان فوتبال جهان که ششم شهریورماه به میزبانی باشگاه هنرمندان به ایران می آیند ، با پیراهن هایی از شرکت آدیداس در این مسابقه و دراستادیوم آزادی ظاهر خواهند شد.

  در مقابل شنیده شده اسپانسر پوشاک تیم ستارگان فوتبال ایران هم کمپانی معروف و آمریکایی نایکی خواهد بود. این اولین تیم منتخب از فوتبال ایران است که با پیراهن‌هایی با برند نایکی به میدان خواهد رفت.  با توجه به بررسی توافق هسته ای ایران و پنج قدرت جهانی در کنگره آمریکا، هنوز تحریم این بخش از صنعت شرکت های آمریکایی لغو نشده و قاعدتا قراردادی رسمی بین طرفین امضا نشده است چون موجب جریمه سنگین برای طرف آمریکایی خواهد شد، هر چند برای یک بازی دوستانه وخیرخواهانه این مسایل چندان مهم نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هیچ اشکالی نداره تعامل با دنیا را دوباره اجرا کنیم
خوشحالم ما هم مثل دیگر خوبان از پوشاک باکیفیت نایکی استفاده کنیم...
خدا کنه دو تا زمین چمن مناسب و ورزشگاه درست و حسابی در این مملکت ساخته شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی