بازدید 2131

به حاشیه رفتن وليعهد عربستان با دستور محمد بن سلمان

کد خبر: ۵۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 05 August 2015
مجتهد فعال توئیتری مشهور عربستان سعودی فاش کرد: با دستور محمد بن سلمان فرزند پادشاه سعودی ، محمد بن نایف ولیعهد این کشور به حاشیه رانده شده و شاهزاده های سعودی با وی قطع رابطه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی پانورامای خاورمیانه ، مجتهد در صفحه اینترنتی خود در توئیتر نوشت: شاهزاده های سعودی هم اکنون نایف بن محمد ولیعهد عربستان سعودی را به حاشیه رانده اند زیرا محمد بن سلمان فرزند پادشاه و وزیر دفاع و جانشین ولیعهد سعودی ، به آنها این دستور را داده است تا کم کم وی را از صحنه سیاسی حذف کند.

مجتهد افزود: محمد بن نایف تلاشهای زیادی کرده است تا بتواند شاهزاده های سعودی را قانع کند که هر روز سه شنبه در قصر وی به دور هم جمع شده و جلسه ای برگزار کنند. هدف از برگزاری این جلسه تثبیت جایگاه خود در میان آنها و دربار است اما اکثر این شاهزاده با وی قطع رابطه کرده اند و ظاهرا برای وی اهمیتی قائل نبوده و به اصطلاح برای وی تره خرد نمی کنند.

مجتهد همچنین فاش کرد: در جلسه دیروز سه شنبه هیچیک از شاهزاده های سعودی حضور نداشتند و تنها کارمندان شهر مکه و تعدادی از شاهزاده های کم سن و سال در این جلسه حضور یافتند. از اینرو تاکنون هدف از حضور نیافتن شاهزاده های سعودی هنوز مشخص نشده است .

شایان ذکر است محمد بن نایف از شاهزاده هایی است که در بین خانواده حاکم آل سعود جایگاهی ندارد حتی مردم عربستان سعودی نیز وی را به دلیل خشن بودن و بخل شدید دوست ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار