بازدید 12608

تعلیق مجوز BBC در ایران "لغو" شد+تکذیب

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت حجت‌الاسلام روحانی مجوز فعالیت BBC در ایران را مجددا فعال کرد.
کد خبر: ۵۲۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 04 August 2015
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت حجت‌الاسلام روحانی مجوز فعالیت BBC در ایران را مجددا فعال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجوز فعالیت BBC رسانه وابسته به دستگاه‌های امنیتی رژیم سلطنتی انگلیس که از سالها پیش به دلیل اقدامات ضدامنیتی در ایران تعلیق شده بود، اخیراً با تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت حجت‌الاسلام روحانی مجدداً فعال شد.

نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد دولت یازدهم در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر گفت: مجوز فعالیت بی‌بی‌سی برای تهیه گزارش صادر شده است.

وی افزود: صدور این مجوز با هماهنگی نیروهای انتظامی و مراکز اطلاعاتی و امنیتی انجام شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد گفت: یک گروه از خبرنگاران هلندی‌الاصل که برای بی‌بی‌سی کار می‌کنند هم قرار است به زودی برای تهیه اخبار و گزارش وارد ایران شوند.

تکذیب:

سخنگوی ارشاد در گفتگو با «نسیم» افزود: مجوز صادر شده برای BBC برای یک هفته و جهت تهیه یک گزارش پیرامون مسائل هسته‌ای داده شده است

نوش آبادی در گفتگو با «نسیم» در خصوص تعلیق مجوز bbc  در ایران گفت: دفتر bbc همچنان تعلیق است و این مجوز صادر شده برای تهیه یک گزارش پیرامون مسائل هسته ای داده شده است.

وی با بیان اینکه این مجوز محدود و  یک هفته ای است افزود: آنها تعهد داده اند که در چهارچوب مقررات و ضوابطی که برایشان تعیین شده است طی یک هفته  گزارشی را در خصوص مسائل هسته ای  تهیه کنند.

نوش ابای گفت: تنها وزارت ارشاد این مجوز را نداده است بلکه این مجوز   توسط یه کمیته سه نفره که متشکل از نهادهای امنیتی و وزارت خارجه است انجام شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه دفتر همچنان تعلیق اش باقی است افزود: bbc  در گزارش مورد نظر باید از سیاه نمایی پرهیز کند و شئونات خبرنگاری را رعایت کند؛ تحت نظارت اماکن و نیروی انتظامی در مکان هاییی که قبلا گزارش داده اند باید کارشان انجام شود.

وی گفت: انها در این گزارش می خواهند نظرات مردم را در خصوص مسائل هسته ای جویا شوند؛ اگر تخطی کنند دیگر مجوز موردی برایشان  صادر نمی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار