بازدید 17169
۵

۴ تن سکه برای خرید یک خودرو

شاید شما هم روزی به فکر جمع کردن پول خرد های خود در یک قلک بوده اید. اما فکر نمی کنم تا به حال این پول خرد ها رقمی قابل توجه شده باشد که بتوان با آن چیز با ارزشی خرید.
کد خبر: ۵۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 04 August 2015
شاید شما هم روزی به فکر جمع کردن پول خرد های خود در یک قلک بوده اید. اما فکر نمی کنم تا به حال این پول خرد ها رقمی قابل توجه شده باشد که بتوان با آن چیز با ارزشی خرید.

به گزارش قدس آنلای، جالب است بدانید یک مرد چینی با پس از انداز پول خرد هایش که بیش از چهار تن می شود خودرویی ۱۰۷ هزار دلاری خریده است.

این شخص برای پرداخت هزینه اتومبیلی که خریده، مجبور شده یک کامیون کرایه کند تا سکه ها را تا محل فروش خودرو برایش حمل نماید. تازه بعد از این که کامیون سکه ها را به فروشگاه رسانده، ۱۰ نفر برای تخلیه سکه ها به مدت یک ساعت کار کرده اند.

۴ تن سکه برای خرید یک خودرو

این شخص با اراده چینی ، سکه های خود را در هزار و سیصد بسته مرتب کرده و آن ها را با کاغدهای قهوه ای و با سلیقه فراوان بسته بندی کرده است.کارکنان فروشگاه خودرو در استان لیائونینگ چین ساعت ها زمان صرف کرده اند تا این سکه ها را بشمارند. عکس هایی که از این خرید تاریخی ثبت شده اند، تلی از سکه ها را در فروشگاه نشان می دهند.

بانک های منطقه نیز بیان کرده اند که باید تدابیر ویژه ای برای وارد کردن این حجم سکه به چرخه پولی بیندیشند و فروشگاه خودرو نیز باید برای این کار مبلغی به عنوان هزینه رسیدگی پرداخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵
خبر قدیمی است
تصور کنید اگر توی ایران چنین اتفاقی بیافتد چه میشود؟
اول - آیا کارکنان شرکت فروشنده ماشین حاضر بودند بنشینند و این همه پول را بشمارند؟
دوم - بانکی که باید پول به آنجا منتقل شود چه رفتاری از خود نشان میداد؟ عوارض شمارش سکه ها را از خریدار یا فروشنده و یا رهگذر جلوی بانک دریافت میکرد؟
سوم - متاسفانه ما جامعه ایی هستیم که به مردم خود احترام نمی گذاریم.
حماقت که شاخ و دم ندارد.
فقط کافی بود سکه ها رو وزن کنند اوتموقع نیازی به شمردن نبود البته از چنینی بعید نیست چون هم حوصله دارند و هم وقتش که ما ایرانی ها نداریم
عجیب ملتی هستن این چینیا .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار