بازدید 2733

دولت در اشتغال ناموفق بود

کد خبر: ۵۲۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 03 August 2015
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در سیاست خارجی تا حدودی موفق بوده ولی در ایجاد اشتغال که معضلی جدی است، خوب عمل نکرد.

به گزارش مهر: حجت الله درویش پور به مناسبت دومین سالرور تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی از سوی رهبر معظم انقلاب در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۹۲ اظهار کرد: به نظر من دولت جنبه های مثبت و خوبی دارد از یک طرف توانسته تنش زدایی در روابط بین الملل به وجود بیاورد که نمونه آن هم مذاکرات هسته ای است گرچه کل نظام این مذاکرات را انجام دادند ولی نوع رفتار وزیر امور خارجه و روحانی و اخلاق و رفتار آنها در تنش زدایی و دشمن زدایی موثر بوده و موفقیت خوبی هم داشته اند.

وی افزود: در بحث های اقتصادی آن طوری که در گذشته بی ثباتی به صورت لجام گسیخته پیش می رفت، دیگر مشکلات و گرانی ها تا حدودی حل شده و دولت توانسته این مسائل را کنترل کند البته هنوز آن رفاه ایده آل هم ایجاد نشده ولی همین کنترلی که انجام شده هم خوب است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ولی دولت در بحث بیکاری و ایجاد اشتغال واقعا نتوانسته کار خوبی انجام دهد. البته شرایط را درک می کنیم که خاص است ولی انگار دولت برنامه ای برای حل این معضل اساسی در کشور ندارد و منتظر قضا و قدر است که این را همیشه هم در سخنرانی های خود اعلام کرده ایم.

درویش پور بیان کرد: خود رئیس جمهور هم اعلام کرده مشکلاتی داریم که به نظر آنها برخی واقعیت های را قبول کرده اند.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد بر خلاف آن چیزی که اعلام شده، دولت برنامه ای برای شرایط پس از تحریم ندارد در حالیکه اگر قرار است دارایی های بلوکه شده ایران آزاد شود حتما باید برنامه ای مدون و دقیق برای آنها داشت تا این مبالغ باعث ایجاد مشکل در کشور نشوند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی