بازدید 1468

مدیریت بیمه‌ها از سوءمدیریت رنج می برد

کد خبر: ۵۲۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 03 August 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مدیریت بیمه ها در کشور با مشکل روبرو است، گفت: خدمات شرکت‌های بیمه داخل کشور با استانداردهای بین المللی فاصله دارد.

علی علیلو درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،گفت:عملکرد صنعت بیمه کشور،عملکرد استانداردی نیست، به دلیل اینکه در کشورهای پیشرفته صنعت بیمه باعث ایجاد نوعی امنیت خاطر شده که در جامعه ما این مهم انجام نشده است.  

نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی کرد:باید پذیرفت ازنظر مردم  خدمات‌دهی بیمه‌های کشور دارای مشکلاتی در زمینه‌هایی مانند درمان،حوادث،خودرو و شخص ثالث است،این مسائل و موضوعات دیگر باعث شده زمینه‌های تفحص از بیمه‌ها در مجلس کلید بخورد.

مدیریت بیمه ها مشکل دارد

علیلو با اینکه خدمات شرکت‌های بیمه کشور با استاندارد بین المللی فاصله دارد،گفت: بررسی وضعیت مالی و نحوه نظارت بر صنعت بیمه از محورهای  تحقیق و تفحص مجلس از صنعت بیمه است.

وی ادامه داد: مدیریت بیمه‌ها با مشکل جدی روبرو است که باید این وضعیت اصلاح شود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن درمجلس با اعلام اینکه مجلس یادآور شد: بررسی صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه دولتی از منظر رعایت صحیح قوانین بیمه و رعایت ضوابط و مقررات بیمه مرکزی جهت نظارت بر بیمه های دولتی و خصوصی از محورهای تحقیق و تفحص است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی