بازدید 3028

برگزاری جلسات با حضور مسئولان مالی وقت بنیاد

کد خبر: ۵۲۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 02 August 2015
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید از ادامه برگزاری جلسات بررسی این پرونده خبر داد و گفت: زمان ارایه گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در صحن علنی مجلس مشخص نیست.

امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،‌ درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید،‌ افزود: هفته گذشته نشست‌هایی را پیرامون بررسی این پرونده با حضور اعضای کمیته تحقیق و تفحص برگزار کردیم که این جلسات تا رسیدن به نتیجه و جمع‌بندی پرونده همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: در حال حاضر این جلسات با حضور مسئولان مالی وقت بنیاد شهید برگزار شد تا اسناد جمع‌آوری شده در این پرونده با دقت بررسی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بر این اساس از مسئولان مربوطه درخواست کردیم تا هرچه اسناد برای اظهارات خود در اختیار دارند جهت بررسی دقیق این پرونده به کمیته تحویل دهند؛ در این میان اگر لازم باشد از زریبافان رئیس پیشین بنیاد شهید نیز درخواست خواهیم کرد تا در این نشست‌ها حضور یابد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت:‌ هنوز رأی‌گیری نهایی برای به جمع‌آوری این پرونده بین اعضای کمیته صورت نگرفته و در آخرین نشست این کار انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این اعلام شده بود که ارایه گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بعد از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی