بازدید 7345
۱

از پیشکسوت دوبله ایران تجلیل شد

آیین تجلیل ازپیشکسوت دوبله کشورمان شامگاه شنبه با حضور جمعی از علاقه مندان و هنرمندان درعرصه هنر و سینما در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳ 02 August 2015
آیین تجلیل ازپیشکسوت دوبله کشورمان شامگاه شنبه با حضور جمعی از علاقه مندان و هنرمندان درعرصه هنر و سینما در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین جمعی از هنرمندان بزرگ دوبله و پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون برگزار شد، از استاد پرویز بهرام تجلیل به عمل آمد .

در این آیین تجلیل هنرمندانی ازجمله منوچهر اسماعیلی، فروزنده اربابی، حسین عرفانی، منوچهر والی زاده، جعفر والی، سعید راد، ناصر ملک مطیعی، مهدی علی محمدی، بهمن مفید، بهرام زند، ناصر ممدوح و همایون شجریان و جمع دیگری از دوبلر و هنرمندان در خصوص شخصیت ارزشمند این استاد فرهیخته سخنرانی کردند.

همچنین در این مراسم همای و علی نواب زاده از نوازنده گان سه تار و پیانو قطعه ای در حضور مردم و جمع کثیری ازهنرمندان نواختند که مورد تقدیر حاضران قرار گرفت.

سعید راد یکی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر کشور در این مراسم بیان کرد: صدای مخملی پرویز بهرام به جای خود باقی خواهد ماند و فیلم هایی که با صدای این استاد ضبط و ثبت شده در سینمای کشور جاودان خواهد ماند.

در این مراسم ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت عرصه سینما در سخنانی به تجلیل از مقام ارزشمند پرویز بهرام پرداخت و گفت: شوق دیدار شما هیجان زیادی را نصیب من و حاضران در این مراسم داشته است.

وی در ادامه به سینمای کشور اشاره کرد و افزود : شوق ، ذوق و علاقه بازیگران عشق به سینما بود که امروز سینمای ایران با حضور جمعی از جوانان علاقه مند به این عرصه توانسته بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد .

این بازیگر پیشکسوت سینما گفت : 85 سال از خداوند متعال عمر گرفته ام و با خودم احساس می کنم که همچنان جوان هستم و تاکنون هیچ توقعی از مسوولان نداشته و ندارم .

وی با بیان اینکه من ایرانی هستم و تمام عمرم را در ایران میان هموطنان خود سپری کردم، افزود : هیچ وقت پای خود را از این کشور بیرون نگذاشته ، چرا که برای بودن در کشورم افتخار می کنم .

همچنین در ادامه این مراسم منوچهر اسماعیلی یکی دیگر از پیشکسوتان دوبله ضمن تقدیر از استاد پرویز بهرام گفت : تا زامانی که زنده ایم باید از بزرگانی چون بهرام تجلیل شود و این موضوع امشب به حقیقت پیوست .

مهدی علی محمدی دوبلر پیشکسوت نیز گفت : با وجود این که چند روزی کسالت دارم ولی به عشق مردم در این آیین حضور یافتم .

همچنین منوچهر والی زاده دیگر پیشکسوت دوبله کشورمان اظهار کرد : باید به گونه ای رفتار کرد که خاطرات ارزشمند این بزرگان در ذهنمان به نیکی و بزرگی یاد شود چرا که بودن این اساتید درس های به یاد ماندنی برای ما به جای خواهد گذاشت .

در ادامه این آیین استاد پرویز بهرام با بیان این که از سن 24 سالگی وارد عرصه هنر و دوبله شده است، در صحبتی کوتاه افزود : کسانی که در عرصه هنر و این رشته علاقه مند هستند می بایست با عشق و کوشش تلاش کنند تا به نحو شایسته در این عرصه به موفقیت برسند .

در پایان این آیین که همزمان با سالروز تولد پرویز بهرام ( مردادماه) قرار گرفته بود کیک تولدش بریده و از تمبر یابودش رونمایی شد.

استاد پرویز بهرام سال 1312 در شهر بابل چشم به جهان گشود و در فیلم های داخلی و خارجی بسیاری دوبله بازیگران مختلف از جمله کرک داگلاس ، لورنس اولیویه ، جیسون روباردز و سریال صاحب قران (علی حاتمی) به نقش امیر کبیر را برعهده داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
بزرگان دوبله جایگزین ندارند.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی