بازدید 9050

بزرگترین واردکننده رسمی گوشی و تبلت کجاست

در جشنواره بهاری مایکروتل که از اول اسفند سال گذشته آغاز شد، هموطنان با خرید هر یک از گوشی ها و تبلت های سامسونگ، اچ تی سی، هوآوی و سونی با گارانتی پارس مایکروتل در این جشنواره شرکت کردند.
کد خبر: ۵۲۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 July 2015
مراسم قرعه کشی جشنواره بهاره شرکت مایکروتل با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیران ، نمایندگان فروش و خریداران محصولات این شرکت در هتل اسپیناس برگزار شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، سید یزدان لاجوردی مدیر فروش شرکت مایکروتل در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد در جشنواره بهاری مایکروتل که از اول اسفند سال گذشته آغاز شد، هموطنان با خرید هر یک از گوشی ها و تبلت های سامسونگ، اچ تی سی، هوآوی و سونی با گارانتی پارس مایکروتل در این جشنواره شرکت کردند.

وی اظهارداشت: در این جشنواره دو دستگاه خودرو BMW در انتظار خریداران و فروشگاههای سراسر ایران خواهد بود. یک دستگاه خودرو BMW X3 برای خریداران محترم، و یک دستگاه خودرو BMW X1 نیز برای فروشگاهی که محصول از آن خریداری شده است.

به گفته وی علاوه بر این 100 دستگاه گوشی Galaxy S5 برای خریدارن خوش شانس گوشی ها و تبلت های با گارانتی این شرکت در نظر گرفته است.

برای شرکت در جشنواره بهاری مایکروتل، کافی بود تا خریداران پس از خرید از تاریخ شروع جشنواره، شماره سریال 15 رقمی گوشی هوشمند و یا تبلت را به شماره 20002323 پیامک نمایید. 

در ادامه علی کاویانی قائم مقام مدیرعامل شرکت مایکروتل اظهار داشت : شرکت مایکروتل اولین و بزرگترین وارد کننده رسمی گوشی و تبلت در ایران می باشد.

وی گفت : مدیران این شرکت حدود دو دهه است که با ورود و معرفی اولین گوشی‌های تلفن همراه به ایران در این صنعت مشغول به فعالیت می باشند.

وی تاکید کرد: به لطف خداوند و همراهی مشتریان ، شرکت مایکروتل در بین مصرف کنندگان نیز از جمله قابل اطمینان ترین برند های فعال در این صنعت می باشد.

وی معتقد است: از همان ابتدای شروع به فعالیت، پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاقی در کسب، احترام به مشتریان و شبکه فروش نمایندگان از اصول اولیه‌ای بوده‌اند که بدون آن تداوم حرکت در این بازار ممکن نبوده است.

به گفته وی، مایکروتل در راستای ارتباط بیشتر با مشتریان و ارایه خدماتی متمایز، از اواخر سال 1391 اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نموده است. 

وی گفت: در این باشگاه مشتریان قدیمی و جدید مایکروتل، می توانند براحتی عضو باشگاه مشتریان شده و علاوه بر شرکت در جشنواره ها و قرعه کشی های مختلف، از مزایای مختلف آن نیز  بهره مند گردند. در باشگاه مشتریان سعی شده با هدفمندی و برنامه ریزی منسجم و با بهره گیری از سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، در جهت پاسخگویی به نیاز امروز مشتریان، گامی بلند برداشته شود.

در پایان جعفر بهشتی مدیرکل فروشگاه های این شرکت نیز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این شرکت در راستای توسعه شبکه فروش و حمایت از حقوق مشتریان در نظر دارد تا با افزایش تعداد فروشگاه ها و گسترش فروش آنلاین در سال جاری امکانات مناسب تری را در برای مشتریان گرامی فراهم آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار