بازدید 1682

همچنان باید از ظرفیت سوریان ها بهره برد

کد خبر: ۵۲۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 July 2015
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با توجه به برخی انتقادات غیر کارشناسی از قهرمانان ورزشی گفت:متاسفانه در اکثر مواقع شاهد اظهارات غیرکارشناسی و مایوس کننده‌ای در مواجهه با شکست و ناکامی قهرمانان ملی هستیم.

رحیم زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با توجه به ناکامی اخیر حمید سوریان در تورنمنت بین المللی لهستان اظهارداشت:ما باید بیشتر از آنکه به عناوین و مدال های ورزشکاران ملی توجه کنیم، باید منش و اخلاق پهلوانی آنها را مد نظر قرار دهیم و همواره درهنگام شکست و پیروزی یار و حامی آنان باشیم،" سوریان" نیز جزو همان دسته از قهرمانان ملی ماست که باید همچنان حفظ شود و افتخارات دیگری به تالار افتخارات ورزش ایران اضافه کند.

نماینده مردم آباده درمجلس شورای اسلامی افزود:برخی انتقادات غیرکارشناسی و احساسی از قهرمانان ورزشی هیچ تبعاتی به جز انزوا و خانه نشینی ورزشکاران ملی ندارد که این موضوع باید جای خود را به قضاوت منصفانه دهد.

نایب رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس در خاتمه تاکید کرد: قهرمانان بزرگی همچون حمید سوریان که تاکنون 7 مدال طلای قهرمانی جهان و المپیک را برای کشتی ایران کسب کرده همچنان ظرفیت قهرمانی و افتخارآفرینی دارند و باید در این عرصه حفظ شوند. ضمن اینکه ورزش ایران و جهان بازیهای المپیک 2016 ریو برزیل را پیش رو دارد و باید از سوریان و سوریان ها در عرصه مدال‌آوری بهترین استفاده را ببرد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "حمید سوریان" به تازگی با حضور در تورنمنت بین المللی کشتی لهستان، در نخستین گام مغلوب حریفی از روسیه شد و نتوانست همچون همیشه به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یابد که این موضوع با واکنش و انتقادات احساسی برخی از اهالی کشتی و رسانه‌ها مواجه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی