بازدید 4664
نصرالله:

هیچ مساله‌ای به‌اندازه فلسطین پراهمیت نیست

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس اتحاد برای فلسطین در بیروت گفت: هیچ مساله ای در جهان به اندازه مساله فلسطین مهم نیست.
کد خبر: ۵۲۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 28 July 2015
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس اتحاد برای فلسطین در بیروت گفت: هیچ مساله ای در جهان به اندازه مساله فلسطین مهم نیست.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله که به صورت ویدیو کنفرانس در این مراسم سخنرانی می کرد، افزود: این روزها درگیری ها و اختلاف های زیادی در نقاط مختلف جهان وجود دارد و در این میان حق با باطل در آمیخته می شود، اما تنها مساله ای که در آن حق از باطل کاملا جدا است، مساله فلسطین است.

دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: یکی از مهم ترین معیارهای ارزیابی دولت ها، احزاب، گروه ها، شخصیت ها و کشورها، چگونگی موضع گیری آن ها درخصوص مساله فلسطین است.

وی افزود: مهم ترین وسیله برای ارزیابی مردم، دولت ها، کشورها، احزاب و جریان های مختلف در جهان همین مساله فلسطین است و برای ارزیابی آن ها باید توجه داشت آن ها چگونه با مساله فلسطین و همچنین رژیم صهیونیستی برخورد می کنند، زیرا هیچ مساله ای به اندازه مساله فلسطین مهم نیست.

نخستین کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان 'ما برای مقاومت متحدیم و نابودی اسراییل یک حقیقت قرآنی و حتمی و تاریخی است'، با حضور بیش از 300شخصیت علمی و سیاسی از سراسر جهان (جهان اسلام، ایران، لبنان و کشورهای اروپایی) از ساعت 10 صبح به وقت محلی در قصر یونسکو بیروت آغاز به کار کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی