بازدید 1825

اعضای هیات تفحص از سهام عدالت مشخص شدند

کد خبر: ۵۱۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 27 July 2015
مرزهای هوایی کشور به گونه ای از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کنترل می شود که هیچ زمان نگرانی از این بخش نخواهیم داشت و همین امر باعث شده است که سازمان ایکائو آسمان ایران را امن ترین آسمان بداند.

رحیم زارع  سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز این کمیسیون به خبرنگار ما گفت:امروز امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یافت و ازعملکردی که این بخش در خطوط هوایی داشته است ،اهداف پدافند و دفاع پایدار از ایران صحبت کرد.

وی افزود:مهمان کمیسیون اقتصادی از آماده باش ایران  گفت و اظهار داشت هر کشوری که  حریم صد کیلومتری با مرز ایران را رعایت نکند به آن اخطار و هشدارخواهیم داد.بر این اساس روزانه 3هزار و 500 هواپیما از آسمان ایران گذر می کنند ،ماهیانه این عدد به 100 هزار فروند و سالیانه به یک میلیون هواپیما می رسد.

زارع تصریح کرد:بر فراز آسمان پاکستان روزانه 100 فروند هواپیمای بدون مجوز آمریکا عبور می کند از همین رو نیروی پدافند هوایی کشورمان در حالت آماده باش هستند و هشدارهای لازم را می دهند.در طول یکسال 6هزار فقره اخطار از  سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) داده شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) بدنبال درآمد نیست افزود:طبق نظر ایکائو آسمان ایران امن ترین آسمان جهان است و این امر باعث افتخار و غرور ملی است.مرزهای هوایی کشور به گونه ای از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کنترل می شود که هیچ زمان نگرانی از این بخش نخواهیم داشت.

وی افزود:دستور دیگر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره تعیین هیات رئیسه تحقیق و تفحص از سهام عدالت بود.با مشخص شدن هیات رئیسه می توان وضعیت سهام عدالت و مشکلاتی که این بخش دارد را به صورت خاص پیگیری کرد.سهام عدالت نیازمند نظارت و پیگیری های لازم است لذا تیم تحقیق و تفحص این امکان را پیدا خواهد کرد که اتفاق های که بر این بخش رخ داده است را جمع بندی کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره دستور دیگر کمیسیون گفت:از آنجا که دوره 6ساله اعضای شورای رقابت به پایان رسیده است کمیسیون اقتصادی انتخابات را برگزار کرد و در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیسیون مجددا محمد علی مددی نماینده مجلس درشورای رقابت  شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی