بازدید 1630

لزوم ارتقاء توانمندی های نظامی در برنامه ششم

کد خبر: ۵۱۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 27 July 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم بازسازی مجموعه توانمندی های نظامی در سپاه و ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همیشه تلاش کرده است از توانمندی های دفاعی به عنوان موضوع مهم برای ایجاد صلح در منطقه استفاده کند.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درباره اولویت های دفاعی در برنامه ششم توسعه گفت: با توجه به شرایط فعلی قطعا مسایل دفاعی باید به صورت پر رنگ تری در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس تصریح کرد: هر چند که سیاست نظامی را دنبال نمی کنیم اما در عین حال حفظ و تثبیت شرایط موجود و به روز کردن توانمندی دفاعی به صورت جامع یکی از برنامه هایی است که باید برای حفظ تعادل، ثبات و امنیت منطقه از آن استفاده کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم بازسازی مجموعه توانمندی های نظامی در سپاه و ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همیشه تلاش کرده است از توانمندی های دفاعی به عنوان موضوع مهم برای ایجاد صلح در منطقه استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای پیرامون ما مسابقه تسلیحاتی دارند افزود: ایران چنین بنایی ندارد اما حداقل می بایست به روز شدن توانمندی دفاعی اش به نحوی باشد که در شرایط منطقه تاثیر گذار بوده و بتوانیم از آن برای امنیت و آرامش استفاده کنیم.

سبحانی نیا گفت: در نظر گرفتن این اولویت ها و تقویت زیر ساخت های دفاعی می بایست از طرف دولت و مجلس مورد تاکید قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار