بازدید 2604

بلاتکلیفی 27 هزار مربی پیش‌دبستانی

کد خبر: ۵۱۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 26 July 2015
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: 27 هزار مربی پیش‌دبستانی که از سال 87 با آموزش و پرورش همکاری دارند در حال حاضر بلاتکلیف هستند.

به گزارش فارس، نداشتن حقوق و مزایا، بلاتکلیفی در وضعیت شغلی، قطع بیمه در زمانی فعالیت از جمله مواردی است که مربیان پیش‌دبستانی در مازندران بارها و بارها مطرح کردند.

انتقاد از نامشخص شدن وضعیت مربیان پیش‌دبستانی چندین بار در مرکز مازندران جلوی درب آموزش و پرورش و نیز به صورت متوالی جلوی استانداری مازندران نیز کشیده شده بود ولی نتیجه چندان رضایت‌بخشی حاصل نشد.

مربیان پیش‌دبستانی مازندران گلایه‌های خود را این‌بار جلوی مجلس شورای اسلامی مطرح کردند تا شاید مجلس و نمایندگان ملت بتوانند نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات مربیان پیش‌دبستانی و تجمع اعتراض‌آمیز آن‌ها جلوی مجلس، گفت: 27 هزار مربی پیش‌دبستانی که از سال 87 با آموزش و پرورش همکاری دارند در حال حاضر بلاتکلیف بوده و در ارتباط با وضعیت شغلی خود دچار مشکل هستند.

حسین نیازآذری اظهار کرد: برای رفع مشکل آنها امروز از زمانی که جلوی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند از آنها دلجویی کردیم که مقرر شد این موضوع نیز به صورت ویژه پیگیری شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای  اسلامی بیان کرد: در بین مربیان پیش‌دبستانی که از وضعیت موجود خسته شدند مربیان مهدهای کودک شهرستان بابل نیز حضور داشتند که وظیفه خود دیدم تا از آنها دلجویی کنم.

وی خاطرنشان کرد: برای بررسی وضعیت مربیان پیش‌دبستانی و با توجه به تخصصی بودن با حضور نمایندگان مازندرانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به جمع افرادی که در جلوی مجلس حضور یافتند وارد شدیم و این نمایندگان نیز قول مساعد دادند که از ظرفیت این کمیسیون نیز برای رفع مشکل مربیان مهدکودک استفاده کنند.

نیازآذری در پایان گفت: مشکل مربیان مهدهای کودک در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز بررسی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی