بازدید 29475
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

«TRX‌»؛ ورزشی با تمرینات‌ قدرتی برای کل‌بدن

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 25 July 2015
تابناک با تو هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.



** «TRX‌» ورزشی با تمرینات (معلق) قدرتی برای کل بدن



اصولا این روش تمرین که مبتنی بر وزن بدن و معلق بودن است، از سالیان سال قبل توسط سپاهیان رومی، بندبازان چینی و ژیمناست‌ها و کوهنوردان انجام می‌شده، ولی آنچه این ورزش را به عنوان سیستم تمرینی مدرن مطرح می‌کند، همین اصلاحات و شیوه‌های آموزشی جدیدی است که توسط اساتید این رشته گردآوری شده و‌ رسما ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید


** از پیشکش کردن درآمد یک فیلم به هنرمند پیشکسوت تا ارسال سه باره فیلم جنجالی به ارشاد

مهدی پاکدل: تهیه کننده فیلم فردا اعلام کرد:تمام مبلغ فروش فیلم فردا به هنرمند پیشکسوت احمد رضا اسعدی تقدیم می شود.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی درمهدی پاکدل: تهیه کننده فیلم فردا اعلام کرد: تمام مبلغ فروش فیلم فردا به هنرمند پیشکسوت احمد رضا اسعدی تقدیم می شود. شبکه اجتماعی اینستاگرام را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

بیشتر ببینید


** چای اکلیل کوهی و آویشن، به همراه خواص آنها



این گیاه تقویت کننده اعصاب، شستشو ‌ی کلیه، ضد صفرا، ضد دلهره ‌و اظطراب، تقویت بدن، رفع زکام و آسم، ضد سیاه سرفه، مقوی معده، ضد دردهای روماتیسمی، استخوانی، کمر در د و ضد سنگ کیسه صفرا است.

بیشتر بخوانید


** آشنایی با یکی از عجایب هفتگانه ‌جهان


خواندنی هایی درباره اهرام مصر

بزرگترین هرم از این مجموعه اهرام سه گانه در نزدیکی روستای غزه در ناحیۀ ممفیس ساخته شد. این هرم متعلق و به نام هرم خئوپس معروف شده است. هرم  خئوپس دارای ۲۳۰ متر عرض و ۵/۱۴۶ متر ارتفاع است و از دو میلیون قطعه عظیم ساخته شده که وزن هر قطعه سنگ ۲۵۰۰ کیلوگرم (۵/۲تن) است.

بیشتر بخوانید و ببینید


** خلاقیت شگفت انگیز عکاس در چیدمان

خلاقیت شگفت انگیز عکاس در چیدمان

بیشتر ببینید


** خوب بود ما وارثان ناخلف ادبیات، دنیا را اداره می‌کردیم!



اصلا خود ما، وارثان ناخلف ادبیات دنیا را اداره می کردیم. شاید وضع کمی متفاوت می شد اگر ناپلئون شاعری آوازخوان بود و با ایوان مخوف سرش را در نوشتن رمان های بلند بی خاصیت گرم می کرد. تازگی ها حتی فهمیده اند لذت نقاشی هم نتوانسته هیتلر را از هیتلر شدن نجات دهد.

بیشتر بخوانید


** کفش های ورزشی و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن

converse-store-soho

امروزه رقابت شدیدی بین کمپانی‌های تولید کننده وجود دارد و شرکت‌هایی نظیر آدیداس، نایک، پوما، اسکچرز، ریبوک، نیوبالانس، آسیکس و سالومون هر سال محصولاتی تولید می‌کنند که از تکنولوژی‌های برتری نسبت به سال گذشته برخوردارند و باعث بهتر شدن عملکرد ورزشی شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید


** شما جزو کدام دسته از انواع درونگراها هستید؟



همان طور که گفتیم، ممکن است یک شخص بیش از یک نوع درونگرایی داشته باشد. در این صورت درونگرایی شدیدتر است و مثلا با آدمی فکوری مواجه می‌شویم که حضور در جمع به شدت مضطربش می‌کند و سعی می‌کند اصولا به همه دعوت‌ها، نه بگوید و اگر مجبور به گفتن آری، شود باید مدتی با خودش کلنجار برود، تا آماده شود، اما در همین حین با خودش فکر می‌کند، که اینگونه حضورها، باعث کاهش توانایی فکری‌اش می‌شود.

بیشتر بخوانید


** مراقب روابط جنسی زودهنگام کودکان خود باشید



معمولا گفته اند سنین کودکی از 6سال تا 12سال است که در این سنین انسان در حال گذار از زندگی نباتی به سمت زندگی انسانی و یافتن تمایزات اصلی انسان از دیگر جانداران است. به نظر می رسد مهمترین امری که انسان در این سنین به آن می پردازد، امر یادگیری است که توسط فعالیت بازی، آموزش و ارتباطات اجتماعی انجام می شود. یادگیری سبب تکامل عقل، جامعه پذیری و رشد شخصیتی و هویتی کودک شده و روش های مختلفی برای آن در این سنین به کار گرفته می شود.

بیشتر بخوانید و بدانید


** آشنایی با طرز تهیه شیرینی آلمانی

آشنایی با طرز تهیه شیرینی آلمانی

در این مطلب که توسط خانم زهرا... یکی  از بینندگان تابناک باتو ارسال شده است طرز تهیه شیرینی آلمانی را به شما آموزش می دهیم.

در اینجا نحوه تهیه این شیرینی خوشمزه آموزش داده می‌شود


*** دانلود مستقیم ـ دوربین مخفی: امانتداری شوکه‌کننده و ترسناک

بیشتر ببینید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی