بازدید 3642
۳

از پدرم هم دیگر بازیکن سفارشی نمی‌گیرم چه برسد به هیات مدیره

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من دیگر از پدرم هم بازیکن سفارشی نمی‌گیرم چه برسد به عضو هیات مدیره. آقای نجف‌نژاد هم تماس گرفت و گفت از بازیکن تست می‌گیرید چرا آبروی من را می‌برید.
کد خبر: ۵۱۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 22 July 2015
پرویز مظلومی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در فصل بدنسازی اظهار داشت: تیم در شرایط بدنسازی است و می‌دانید که ما روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم.

وی افزود: هفته آینده هم بازی سختی در پیش داریم و همه بازی‌ها برای ما دشوار است.اگر بدن بازیکنان ول کند مطمئن باشید شرایط استقلال بهتر خواهد شد. کل مجموعه تیم در افت بدنی است و ان شاالله کار می‌کنیم تا بدنهای بازیکنان ول کند و تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص حضور بازیکنان تستی پرشمار در تمرین روز گذشته تیمش و اینکه آیا مقداد نجف‌نژاد این بازیکنان را معرفی کرده بود، گفت: این دیگر چه مبحثی است که انجام می‌دهید؟ این بازیکنان نفراتی بودند که مدعی شده بودند پشت خط مانده‌اند و باید به آنها فرصت داده می‌شد. ما هم این فرصت را در اختیار آنها گذاشتیم و آنها را به تمرین فراخواندیم. شما می‌دانید چقدر استقلال بازیکن معرفی می‌کنند؟ استقلال یک تیم مردمی است ولی من اصلا زیر بار حرف زور نمی روم.

وی تأکید کرد: بازیکنانی که در تمرین دیروز آمدند اگر از لحاظ فنی تأیید شوند به تیم امید ما می‌روند و اگر نشوند که در تمرینات شرکت نخواهند کرد. اتفاقا آقای نجف‌نژاد صبح امروز با من تماس گرفت و گفت چرا بازیکنان تستی را به من ربط می دهید و با آبروی من بازی می‌کنید که من گفتم این مسئله از طرف باشگاه نبوده و قطعا آنها پیگیری خواهند کرد.

سرمربی تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس،‌گفت: من دیگر از پدرم هم بازیکن سفارشی نمی‌‌گیرم چه برسد به عضو هیأت مدیره. از قول من بنویسید مظلومی تغییر کرده است و نسبت به سال های گذشته خیلی باتجربه‌تر شده است. من تمامی راه‌های نفوذ را تا آنجایی که می‌توانم می‌بندم و اجازه نمی‌دهم کسی بخواهد به من بازیکن سفارش کند.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد‌: متأسفانه این مبحث طوری مطرح شده که همه تصور می‌کنند بازیکن سفارشی به استقلال آمده است ولی حتی آقای نجف‌نژاد هم ناراحت بود و مدعی شد چرا نام او را خراب می‌کنند؟ من سفارش‌پذیر نیستم و تا‌ آنجا که توان داشته باشم با این مسئله مقابله می‌کنم حتی اگر پدر و یا برادرانم باشند.

وی همچنین در خصوص اینکه شایعه شده هاشم بیک‌زاده به استقلال بازمی‌گردد،  گفت: بیک‌زاده و صادقی با استقلال قرارداد دارند و باید برای جدایی توافق کنند. قانونی هم در نقل و انتقالات آمده که توافق باید دوطرفه باشد و اگر این نفرات نتوانند فسخ کنند در استقلال ماندنی هستند. چون ما مجبور به این کار هستیم و نمی‌توانیم یک طرفه قراردادی را فسخ کنیم. از سوی دیگر هم وقتی بازیکن می‌‌گیریم تعدادی از بازیکنان این موضوع را تحلیل می‌کنند و شاید بعضی مواقع اعتراض‌هایی هم داشته باشند اما آنها که شرایط و قانون‌ها را نمی‌دانند. بعضی مواقع بستن برخی از قراردادها از لحاظ مالی به ضرر باشگاه است و من سرمربی باید وضعیت باشگاه را در نظر بگیرم. شما دیدید که فروزان روز گذشته ابتدا برای جدایی توافق نکرده بود و حتی می‌خواست در تمرین حاضر شود اما وقتی عصر دیروز توافق کرد رضایتنامه‌اش را گرفت و از استقلال جدا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
:)))
گفته باشُم. مو دیگه اوس موسای سابق نیستُم.
گفته باشم، مو دیگه اوس موسای سابق نیستم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی