بازدید 94188
۳

پاسخ ایرانسل به مخاطب تابناک

کد خبر: ۵۱۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 22 July 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
اینجانب یکی از مشترکین ایرانسل هستم. متاسفانه بیش از یک هفته است که هر کس با بنده تماس می گیرد با این پیغام مواجه می گردد :
 "تماسهای دریافتی مشترک مورد نظر مسدود می باشد" و به همین طریق دریافت پیامک برای اینجانب ممکن نیست.این موضوع در حالی است که بنده قادر به تماس و ارسال پیامک از خط خودم می باشم. طی چندین مورد تماس با خدمات مشترکین ایرانسل (700) متاسفانه تاکنون این مشکل رفع نشده است و اپراتورهای خدمات مشترکین تنها وعده پیگیری می دهند. از سایت محترم تابناک استدعا دارم این موضوع بنحو مقتضی به اطلاع مسئولین شرکت ذیربط منعکس شود.

پاسخ:
باسلام
درپاسخ به پیام مردمی طرح شده در نامه ی شماره ی 113/406 از سوی پایگاه خبری تابناک در خصوص«مسدود شدن تماس های دریافتی»ضمن تشکر از آن مشترک محترم وپایگاه خبری تابناک ، احتراما به استحضار می رساند:
سیم کارت مشترک به درخواست خود ایشان در تاریخ 96/03/14 مسدود شده بوده وپس از تعویض سیمکارت جایگزین،درخواست رفع مسدودیت ارائه شده است.درخواست پیگیری موضوع مطرح شده از طرف مشترک محترم درتاریخ 94/03/25 ساعت 19:21 توسط پشتیبانی مرکز ارتباط با مشتریان ثبت شده است وپس از بررسی درسامانه های شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ورفع مشکل ایشان درتاریخ 94/04/03 ساعت 12:28 پیگیری های انجام شده به نتیجه رسید ومراتب اطلاع رسانی به ایشان طی تماس تلفنی انجام شد.
شایان ذکر است کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره 700برای تماس از خطوط ایرانسل 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در24ساعت شبانه روز و7روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکین محترم می باشند.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴۹
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار